Školení je určeno pro majitele eshopů a webů, kteří chtějí mít všechna marketingová data na jednom místě a také marketingové specialisty (PPC, SEO či social) pro zefektivnění klientského či interního reportingu. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 17. 9. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Obsah školení:
- Proč Data Studio využívat, výhody/nevýhody.
- Konektory a možnosti jejich napojení – naučíte se napojit Google Analytics, PPC systémy (Google Ads, Sklik, Facebook, …), SEO nástroje (Search Console, Collabim, Marketing Miner), zbožové srovnávače, RTB apod.
- Ukázky veřejné galerie šablon a mnou vytvořených dashboardů pro různé obory online marketingu.
- Praktická část – základní orientace v rozhraní, typy grafů, vytváření vlastních dashboardů
- Best practice pro tvorbu přehledných dashboardů.
- Možnosti sdílení včetně automatického odesílání dashboardů na mail.
Tomáš Hanáček

Tomáš Hanáček je webový analytik se zálibou v Google Data Studio a PPC specialista se zkušenostmi s prací na volné noze, v agentuře i na straně klienta. Specializuje se na Webovou analytiku – od implementace měřících kódů přes Google Tag Manager, přes sběr a vyhodnocení dat v Google Analytics až po tvorbu interaktivních dashboardů v Google Data Studio.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.