Možnosti reportingu uvnitř Google Analytics 4 jsou zatím hodně omezené a nejsou příliš uživatelsky přívětivé. Základní režim práce s daty z Google Analytics 4 tak zatím spočívá v jejich „vylití“ někam ven a následné analýze a vizualizování v některém externím nástroji. Na školení se podíváme právě na tohle. Začneme napojením Google Data Studia přímo na Google Analytics 4 přes vestavěný konektor. A skončíme u databáze Google BigQuery, nastavíme si export z Google Analytics 4, projdeme logiku GA4 schématu a jak s ním pracovat. Pro ty z vás, kdo znají standardní jazyk SQL, si ukážeme specifika a rozšíření Google BigQuery, bez kterých se rozhodně neobejdete. Jednotlivé principy si budeme demonstrovat na jednoduchých ukázkových dotazech, které si budete moci následně sami rozvíjet. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou. Je oficiální Google Certified Trainer.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.