Naklikat reklamu na Facebooku zvládne skoro každý. Uvědomit si souvislosti a zvolit správnou strategii, to už chce něco vědět. První pravidlo výkonnostní reklamy je, že musí vydělávat peníze. Další pravidla a postupy vás naučím na Kurzu pro pokročilé. Ukážeme si jak spustit dynamické reklamy, funkce pixelu a hlavně se naučíte jak nad reklamou správně přemýšlet. Přednáška je vhodná pro středně pokročilé a navazuje na jarní školení pro začátečníky, které můžete zhlédnout ze záznamu ve členské zóně. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři. Jedná se o aktualizovaný webinář jako proběhl 7. 4. 2022.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Obsah školení:
- Pixel a události
- Katalog produktů
- CAPI
- Vlastní okruhy uživatelů
- Dynamický remarketing
- Dynamická akvizice
- Jednoduché/základní strategie
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Honza Bartoš
Honza Bartoš se reklamě na Facebooku věnuje pořádnou řadu let. Kdy vytvořil první kampaň si už asi nepamatuje, určitě to ale bylo v dávných dobách, kdy ještě ani Mark Zuckerberg netušil, co že mu roste pod rukama. Dnes se zaměřuje hlavně na výkonnostní reklamu pro e-shopy, moc dobře chápe brand a obsah, zásadní je pro něj ale výkon.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.