WEBINÁŘ: EU Day - zaměřeno na Polsko

8. červen
10:30 - 13:00

Již proběhlo

Přemýšlíte, kterým směrem rozšířit svoje podnikání? Rozhlížíte se po okolních trzích? A co třeba Polsko? APEK si pro vás připravil novou studii polského e-commerce trhu a při příležitosti jejího představení je tu také další EU Day. Po Maďarsku či Belgii se tentokrát společně podíváme na sever od hranic České republiky a povíme si více o tom, jaké výzvy mohou na české e-shopy v Polsku čekat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání:  ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

10:30 - 10:35
APEK - Úvodní slovo

Přednášející:

Jan Vetyška Jan Vetyška Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Ze své pozice se tak stará se o rozvoj české ekomerce. Kromě servisu pro členy APEK ho zajímají i online marketingové trendy a internetový byznys jako celek. Volný čas tráví jako trenér na fotbalových hřištích.
Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
10:35 - 10:55
Easylink – Představení studie „E-commerce trh v Polsku“

Přednášející:

Michaela Hričková Michaela Hričková
Easylink
10:55 - 11:05
Czechtrade – Představení a zkušenosti se vstupem na polský trh

Přednášející:

Ivo Šipl Ivo Šipl
CzechTrade
11:05 - 11:25
Alensa – Jak si nevylámat zuby při expanzi do Polska

Jak si nevylámat zuby při expanzi do Polska? A jak vyškálovat trh na desetitisíce zásilek měsíčně? Praktické ukázky v podání Jana Jelínka z Alensy.

Přednášející:

Jan  Jelínek Jan Jelínek Vede tým marketingu pro 31 zemí v Alense, která je s více než 2 miliony zásilek ročně jedním z největších prodejců kontaktních čoček a brýlí v Evropě. V online marketingu začínal v roce 2001. V průběhu let pracoval na řadě projektů v Česku i v zahraničí, včetně několika úspěšných startupů, ecommerce i politických kampaní. Řadu kampaní realizoval s přesahem do více než desítky dalších zemí. Pracoval pro Elephant Orchestra, ČEZ nebo Neo@Ogilvy, kde měl na starosti klienty jako je IBM, Air Bank, Intersport či Nespresso. Některé z těchto kampaní pak získaly ocenění EFFIE nebo dosáhly na shortlist Cannes Lions.
Alensa, s. r. o.
11:25 - 11:45
Expandeco – Praktické příklady z expanze do Polska

Přednášející:

Paweł Bilczynski
Expandeco
11:45 - 13:00
E-Izba – Informace z pohledu polské e-commerce asociace a panelová diskuze

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.