WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky II.

4. listopad
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Doba, kdy e-shopy a jakékoliv další webové služby byly svojí podstatou jedinečné, je už pryč. Ekonomický vývoj ale vždycky potvrzuje Darwinovu legendární myšlenku: nepřežijí ani ti nejmoudřejší, ani nejsilnější, ale ti, kteří se dokážou nejlépe přizpůsobit. Není důvod si myslet, že situace v on-line světě bude jiná, jak v jiných odvětvích. Nebude. Odlišné budou jenom nástroje, které u snahy „optimalizovat, zlepšovat a rozvíjet“ budeme využívat. Dodavatelsko – odběratelské řetězce jsou pro e-commerce kritická a jejich správné nastavení pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníka (externího i interního), redukovat náklady a hlavně rozšiřovat business. Protože e-commerce není jenom o logistice, je to o každém článku, procesu, systému, který se mezi zákazníkem a dodavatelem nachází. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Toto školení navazuje na školení Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky I. dne 14. 10. 2020. 

 

Cílová skupina: Majitelé a ředitelé firem, Vedoucí provozů, vedoucí logistiky, procesní inženýři, manažeři kvality


Cíl webináře: navazuje na Dodavatelsko – odběratelský řetězec a základy logistiky I. Prezentace zkušeností s vybranými systémy SCM – zákazník, technologie, konkurence, limity. Úspěšné case-studies, konkurenční srovnávání, rozvoj kvality.


Prezentace probíhá ve slovenštině.

Obsah


Zákaznické požadavky z pohledu SCM


• Nestabilita zákaznického dopytu a možnosti jeho předpovědí
• Nové technologie: jak fungují a co můžou přinést
• Reální požadavky vs. Bullwhip effect, Best practice


Hranice v online světě


• Administrativní hranice (jurisdikce, daňové aspekty, embargo, ...)
• Hranice dosahu tovarů a služeb (cenové, kulturní, jazykové, ...)
• Hranice naší působnosti (Centralita míst vs. centralita online)
• Blue Ocean Theory a hranice stanovené konkurencí, Best practice


Inovace vs. zlepšování


• Proces vývoje produktů, Benchmarking a Quality Function Deployment
• Zlepšování z pohledu logistiky a SCM, Best practice, Další možnosti optimalizace

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Karol Horváth

Karol Horváth

Je lektorem a konzultantem v oblasti statistických metod řízení a zlepšování procesů. Studoval na Vídeňské univerzitě a pracovní zkušenosti sbíral v automobilkách Bentley Motors (Velká Británie), Volkswagen Autoeuropa (Portugalsko) a Volkswagen Slovakia. Je odpovědný za vedení projektů v oblasti zlepšování kvality (Six Sigma, statistické metody), zefektivňování procesů (Lean management, výrobní systémy, logistika) a projektů náběhu produktů (např. PEP). Školí, moderuje workshopy a konzultuje i v německém a anglickém jazyce pro členy představenstev, manažery a specialisty v oblasti výroby i služeb. Je specialistou na vytváření a provozování simulací zlepšování procesů. Vybrané reference: VOLKSWAGEN SLOVAKIA, MIBA, KIA, LEONI, HELLA Slovakia Signal-Lighting, Prakab Pražská Kabelovna, Grupo Antolin, Schaeffler Skalica, Knauf Insulation, Slovenská sporiteľňa, Tatrabanka, Brose, Getrag, Sylex, Konsgberg, Kingspan, Emerson Branson, atd.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.