Vývoj e-shopu je čím dál komplikovanější a je potřeba se naučit šetřit si čas, peníze a lépe pracovat s procesy. Velkou zásluhu na vyšší míře efektivity má zavedení StyleGuide pro vizuální komunikaci celého e-shopu a následně se naučit pracovat s DesignSystémem. Bohužel jejich použití ještě není standardem a to se snažím změnit. Díky jejich použití dokážeme ušetřit až 30% času a financí, což už za to stojí! A to nejen při spolupráci s vývojářem. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Díky DesignSystému budujete lépe brand, máte jednoznačnější komunikaci na sociálních sítích, jste jako značka více rozpoznatelní, rychleji vytváříte jakékoliv materiály firmy, ale především si šetříte čas i peníze v různých týmech vašeho e-shopu. Na workshopu si ukážeme, při jakých činnostech s DesignSystémem pracovat, kdo jej má spravovat, jak jej optimalizovat, jak jej vhodně doplňovat, prostě vše tak, abyste další den po workshopu mohli přijít do práce, a začít na něm pracovat. Workshopu by se měli účastnit vývojáři, markeťáci, správci sociálních sítí, v podstatě kdokoliv z e-shopu, dko přichází do kontaktu s grafickými podklady v jakékoliv podobě. Jako odměnu jsem si pro vás připravil vzory, podle kterých můžete DesignSystém a StyleGuide do firmy zavádět. Těším se na vás!
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Jan Kvasnička
Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.