WEBINÁŘ: Data, doručitelnost a e-mailingová automatizace

18. květen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

E-mailingová automatizace je tématem, které se na konferencích objevuje už řadu let, ale kdo z nás může dát ruku do ohně za to, že ji má pro své zákazníky 100% vyladěnou? Navíc v době klesající poptávky nových zákazníků se e-mailing stává extrémně důležitým marketingovým kanálem, který díky silnému retenčnímu potenciálu může významně pomoct s dalším růstem nejen e-commerce byznysu. Na workshopu se podíváme pod pokličku 4 esenciálních oblastí (data, doručitelnost, e-mailingové šablony, e-mailingová automatizace), na kterých pokročilý e-mailing a automatizace stojí. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Na workshopu se podíváme pod pokličku 4 esenciálních oblastí, na kterých pokročilý e-mailing a automatizace stojí:

 

DATA

 

Bez dat jsme slepí a hluší. Jaké výzvy nás při jejich sběru čekají? Jak se v datech vyznat a správně se na jejich základě rozhodovat? Nejen tato témata rozebereme s datovými specialisty z česko-singapurské CDP platformy Meiro.


 

DORUČITELNOST

 

Aplikace pro e-mailing nabízejí spoustu pokročilých funkcí včetně AI rekomendace produktů a dalších lákavých vlastností. Aby však váš e-mail něco prodal, musí být v první řadě doručen, na což se často zapomíná a zdaleka to není samozřejmé. Co doručitelnost ovlivňuje? Na co si dát pozor? Jaké pasti a nástrahy doručitelnost kazí a jak je eliminovat? A jak doručitelnost své značky mohu zlepšit? V těchto otázkách vám udělá jasno Martin Strouhal, expert na doručitelnost, e-malingové technologie a architekt aplikace SmartEmailing.


 

E-MAILINGOVÉ ŠABLONY

 

Máte vyladěný dark mode? Je kód vašeho e-mailu kompatibilní pro všechny příjemce? A využíváte veškerý obsahový potenciál, který e-mail nabízí? Toto včetně praktických ukázek si projdeme s e-malingovou specialistkou Denisou Vávrovou.


 

E-MAILINGOVÁ AUTOMATIZACE

 

Aneb odesláním opuštěného košíku ta pravá zábava teprve začíná. Co všechno lze vlastně automatizovat a jak se pomocí automatizace dozvědět víc informací o svých zákaznících? Jaké automatizace využívají velcí hráči e-commerce a mediálního trhu? Na to se podíváme s automatizačním specialistou Janem Krčmářem.



Celý workshop bude trvat 4 hodiny a bude rozdělen do 4 hodinových bloků. Akce je primárně určená pro marketingové manažery, marketingové a e-mailingové specialisty, datové entusiasty a automatizační nadšence.

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Denisa Vávrová

Denisa Vávrová

Denisa Vávrová je senior specialistka, která na denní bázi řeší strategie, testování a marketingovou automatizaci pro klienty různých velikostí. Na workshopu vám ukáže, k čemu je dobré A/B testování, co všechno měřit a jak vyhodnocovat úspěšnost kampaní.

Martin Strouhal

Martin Strouhal

Expert na doručitelnost, e-malingové technologie a architekt aplikace SmartEmailing.

Jan Krčmář

Jan Krčmář

Honza je automatizační expert a garant oddělení e-mail specialistů ve SmartEmailingu. Zbožňuje data a hledání příležitostí, jak je využít pro maximálně personalizovaný zákaznický zážitek. Klientům SmartEmailingu pomáhá nacházet nové možnosti pro tvorbu automatizované komunikace, přičemž propracovaný e-mailing považuje za nejdůležitější komunikační kanál každé moderní firmy.

Jiří Hejl

Jiří Hejl

Jiří je produktovým manažerem v Meiro CDP. Zaměřuje se na hledání a definování nových funkcí a partnerství, která naplní současné i budoucí potřeby klientů a zapadnou do nově vznikajících ekosystémů marketingových dat a digitálního marketingu. Za sebou má zkušenosti z digitálního marketingu pro Aukro a bezmála 10 let v agentuře Fragile.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Partneři akce

Heureka Group a.s.