WEBINÁŘ: Co s obtížným zákazníkem

8. duben
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Webinář je určen pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v komunikaci se svými zákazníky (interními a externími), s cílem dosáhnout pro sebe a svou firmu co nejlepší výsledky. Kromě inspirace úspěšnými komunikačními technikami se lektor bude zaměřovat na to, proč některé zákazníky vnímáme jako obtížné a čím nás vytáčejí, jaké nejčastější situace zažíváme a co s nimi dělat. Dozvíte se, jaká je typologie obtížných zákazníků a jak na základě ní s nimi pracovat, abyste dosáhli požadovaných cílů. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Cílová skupina:

všichni, kteří se chtějí zdokonalit vkomunikaci se svými zákazníky (interními a externími), s cílem dosáhnout pro sebe a svou firmu co nejlepší výsledky.

Cíl webináře:

uvědomit si svoje postoje, silné a slabé stránky při problémové komunikaci se zákazníky, inspirovat se úspěšnými komunikačními technikami a uvědomit si důvody chování druhé strany.

Obsah

  • Proč je vnímáme jako obtížné a čím nás vytáčejí
  • Postoj a prozákaznická orientace
  • Nejčastější situace a co s nimi
  • Typologie obtížných zákazníků a jak s nimi
  • Výzbroj komunikačních technik pro nejčastější situace

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Zdeněk Tejchman

Zdeněk Tejchman

S FBE spolupracuje od roku 1997 na pozici lektora, konzultanta a kouče. Vede projekty v oblasti manažerských dovedností, časového managementu, vedení týmů, motivace, zákaznické orientace a komunikace. Absolvoval vzdělávací program manažerské školy ITS, školení firmy Helfrecht Management System a trénink trenérů firmy HacklandBrowne&Associates, Kanada. Prošel rovněž interním tréninkem FBE. Má praktické zkušenosti z výrobních firem a s vedením týmu obchodníků. Nejvýznamnější reference: Škoda Auto, VW Bratislava, Continental Automotive, ZF Slovakia (Sachs), Tower Automotive, Takata Parts, Mahle Behr, Lear Corporation, Matador Group, Iveco, Scania, Siemens, Mondi SCP, Vodní stavby, Škoda Praha, Huegli Food...

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.