WEBINÁŘ: Cenotvorba - vše, co potřebujete vědět

18. září
10:00 - 13:00

Již proběhlo

Lze tvorbu cen plně automatizovat? Na tomto webináři se dozvíte odpověď na tuto otázku a mnoho dalších, například jaký je rozdíl mezi tvorbou cen v tuzemsku a v zahraničí nebo jak zvolit cenovou strategii. Samozřejmě se podíváme i na praktickou stránku věci a přineseme vám reálné příklady z praxe, takže se máte na co těšit. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

 

Program:

 

  • Jak sledovat ceny konkurence a kterou si vybrat?
  • Které produkty zlevnit a které zdražit a proč
  • Proč nebýt vždy nejlevnější
  • Cenotvorba, je nutná, kdy a proč?
  • Udržitelná cenotvorba - jaký je optimální systém cenotvorby v jakémkoli typu e-commerce společnosti a jaký je rozdíl mezi domácí a zahraniční cenotvorbou
  • Cenové strategie - s ohledem na růst tržeb, zisk, kterou zvolit a jak?
  • Automatická tvorba cen - výhody a nevýhody
  • Problémy a řešení v reálném životě

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Matúš Lešinský

Matúš Lešinský

Matúš Lešinský je obchodní zástupce, který se specializuje na oblast e-commerce, konkrétně na cenotvorbu. Má zkušenosti s klienty jako Škoda, LG, Red Bull nebo Be Lenka. Rád se dělí o svoje zkušenosti z oblasti, které okoření příklady z praxe.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Partneři akce

Heureka Group a.s.