WEBINÁŘ: Automatizace v zákaznickém servise: Jak? Proč? Co? Kde?

2. červen
10:00 - 11:00

Již proběhlo

Chcete dobře automatizovat komunikaci se zákazníky? Tomáš Kotásek vám řekne, proč vůbec automatizovat, jak vhodně automatizovat a co vám automatizace přinese. Na příkladech z praxe vás naučí, jak díky automatizaci zvýšíte zákaznickou zkušenost a optimalizujete náklady. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Webinář je určen pro všechny, kteří se věnují zákaznické péči ve všech formách.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Tomáš Kotásek

Tomáš Kotásek

Tomáš se bez mála 9 let pohyboval v prostředí zákaznického servisu jak v interním CC, tak i externím CC, kde si prošel pozice od supervizora, až po vedoucího zákaznického centra. Spolupracoval se značkami jako jsou AIG / Colonnade, Alza.cz, Zalando, ČEZ a další. Ve volném čase se věnuje koučinku, poslechu hudby, četbě knih a vaření.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.