Z pohledu marketingových dat žijeme v turbulentní době. Na tomto webináři si proto společně řekneme na co se připravit a jak s jednotlivými trendy pracovat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Mimo jiné rozebereme:
- Jsou naše data po "cookie apokalypse" využitelná?
- Jsou dostatečně přesná a spolehlivá?
- Co to znamená pro budoucnost remarketingu?
- Lze nespolehlivost dat nějak řešit?
- Universal Analytics končí - jak se na tuto událost připravit?
- Jakou změnu do marketingových dat přináší nové GA4 a jak nám změní pohled na ně?
- Na co si dát pozor při přechodu na nový technologický stack?
- Slyšeli jste o server side měření? Je pro vás vhodné nebo ho nepotřebujete? Pojďme si říci co je to Server Side GTM, co je to Facebook Conversion API a jestli jsou nám tyto technologie užitečné a v čem nám mohou pomoci.
Tomáš Baxa

Tomáš Baxa je přední český webový analytik a datový konzultant, který se v oboru pohybuje posledních 15 let. Za svoji kariéru pracoval na stovkách českých i zahraničních klientů s obraty ve vyšších desítkách miliardách korun. Aktuálně zastává pozici v konzultační společnosti Marketing BI, kde se věnuje klientům jako je Seznam, Zoot, Danone a mnohým dalším. Tomáše můžete znát i z mnohých školení a konferencí, na kterých šíří datovou osvětu a svoje know-how.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.