WEBINÁŘ: Analytika pro e-shopy v blízké budoucnosti

16. červen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Z pohledu marketingových dat žijeme v turbulentní době. Na tomto webináři si proto společně řekneme na co se připravit a jak s jednotlivými trendy pracovat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Mimo jiné rozebereme:

 

  • Jsou naše data po "cookie apokalypse" využitelná?
  • Jsou dostatečně přesná a spolehlivá?
  • Co to znamená pro budoucnost remarketingu?
  • Lze nespolehlivost dat nějak řešit?
  • Universal Analytics končí - jak se na tuto událost připravit?
  • Jakou změnu do marketingových dat přináší nové GA4 a jak nám změní pohled na ně?
  • Na co si dát pozor při přechodu na nový technologický stack?
  • Slyšeli jste o server side měření? Je pro vás vhodné nebo ho nepotřebujete? Pojďme si říci co je to Server Side GTM, co je to Facebook Conversion API a jestli jsou nám tyto technologie užitečné a v čem nám mohou pomoci.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Tomáš Baxa

Tomáš Baxa

Tomáš Baxa je přední český webový analytik a datový konzultant, který se v oboru pohybuje posledních 15 let. Za svoji kariéru pracoval na stovkách českých i zahraničních klientů s obraty ve vyšších desítkách miliardách korun. Aktuálně zastává pozici v konzultační společnosti Marketing BI, kde se věnuje klientům jako je Seznam, Zoot, Danone a mnohým dalším. Tomáše můžete znát i z mnohých školení a konferencí, na kterých šíří datovou osvětu a svoje know-how.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.