Průměrná průchodnost nákupního procesu se dle velkých studií pohybuje mezi 30 a 45 %. Z dat středních a velkých e-commerce projektů, které navrhujeme a optimalizujeme, ale víme, že lze dosahovat průchodnosti okolo 70 %. Proč se to tedy nedaří všem? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Registrace bude spuštěna: 13.11. 2024, 10:00
Na začátku roku jsme provedli rozsáhlou studii založenou na uživatelském testování nákupních procesů 12 velkých českých e-shopů. Identifikovali jsme přes 80 problémů zákaznické zkušenosti, které vedly k frustraci respondentů nebo ukončení nákupu. Ve webináři představíme 5 nejzávažnějších problémů, vysvětlíme jejich příčiny, projdeme reálné ukázky z českého e-commerce a především si ukážeme, jak těmto problémům předcházet v designu webu. Nad rámec dříve zveřejněného reportu, který dokumentuje výsledky studie, tak získáte nejen představu o problematických místech, ale především návod, jak tyto problémy řešit nebo jim předcházet.
Webinář je vhodný především pro designery, majitele, CEO a CMO e-shopů všech velikostí, ale přínosný může být i pro kohokoliv dalšího, jehož práce se dotýká zákaznické zkušenosti v e-commerce.
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.