Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy - DRUHÝ TERMÍN

1. únor
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Utrácíte peníze v online marketingu? Víte, která investice se vám nejvíc vyplácí? Který kanál vypnout, protože vašemu byznysu přináší nejméně? Většina systémů využívá last click model. Přijďte změnit pohled na efektivní vyhodnocování a zjistit, jak o atribuci přemýšlejí v Alza.cz. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 30. 1. 2019.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Školení je určeno pro majitele e-shopů, online marketingové specialisty, analytiky.

Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.

Jan Sadílek

Jan Sadílek

Před 5 lety začínal v Alza.cz jako vedoucí display týmu, poté se přesunul do čela celého online marketingu. Současně zastává i funkci interim marketingového ředitele. Vystudoval Fakultu elektrotechnickou na ČVUT a Právnickou fakultu Univerzity Karlovy.

Matěj Bolen

Matěj Bolen

Pracuje v online marketingovém oddělení Alza.cz jako senior analytik, kde se intenzivně věnuje úlohám, které vedou k maximalizaci zisku. Jedna z oblastí, kterou se zabývá, je správa a rozvoj atribučního modelu a následné vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých kampaní. Vystudoval Fakultu stavební na ČVUT v Praze. 10 let pracoval v marketingu v bankovním sektoru.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10