Pojem zákaznická zkušenost (CX) je nejenom trendy pojem, ale přináší i reálné výsledky. Workshop připravený ve spolupráci se společností ACOMWARE Vám ukáže praktické příklady a postupy z online prostředí, které vám mohou pomoci k úspěšnému řízení zákaznické zkušenosti.
Místo konání: Konferenční centrum Greenpoint, Dvouletky 529/42 , Praha 10
Hlavní temáta semináře:
- Hledání přidané hodnoty
- Nástroje pro komunikaci se zákazníkem
- Retence a loajalita zákazníka v čase
- UX jako součást CX
- Inspirace ze zahraničí
Ondřej Klega

Ondřej se v ACOMWARE věnuje budování vztahů s významnými partnery společnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování celé firmy. Dlouhodobě řeší marketingové konzultace, kde své profesní zkušenosti zúročil ve spolupráci s velkými hráči českého e-businessu (Astratex, Feedo, Pepe Jeans a další). Ondra prezentuje na českých i zahraničních konferencích, přednáší na Vysoké škole ekonomické a spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10