UX/CX

30. květen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Pojem zákaznická zkušenost (CX) je nejenom trendy pojem, ale přináší i reálné výsledky. Workshop připravený ve spolupráci se společností ACOMWARE Vám ukáže praktické příklady a postupy z online prostředí, které vám mohou pomoci k úspěšnému řízení zákaznické zkušenosti.

Místo konání: Konferenční centrum Greenpoint, Dvouletky 529/42 , Praha 10

Hlavní temáta semináře:

  • Hledání přidané hodnoty
  • Nástroje pro komunikaci se zákazníkem
  • Retence a loajalita zákazníka v čase
  • UX jako součást CX
  • Inspirace ze zahraničí

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Ondřej Klega

Ondřej Klega

Ondřej se v ACOMWARE věnuje budování vztahů s významnými partnery společnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování celé firmy. Dlouhodobě řeší marketingové konzultace, kde své profesní zkušenosti zúročil ve spolupráci s velkými hráči českého e-businessu (Astratex, Feedo, Pepe Jeans a další). Ondra prezentuje na českých i zahraničních konferencích, přednáší na Vysoké škole ekonomické a spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum Greenpoint
Dvouletky 529/42
Praha 10