UX otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka - DRUHÝ TERMÍN

19. listopad
10:00 - 14:00
Registrovat
(náhradník)

Pro velký zájem členů o školení "User experience otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka" s Janem Kvasničkou jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 8. října 2018, nikoli navazující.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Znáte ten pocit, když rozbalíte balík a je tam něco navíc, co vám vykouzlí úsměv? Nebo naopak vám něco chybí a jste spíše naštvaní? Co dokáže opravdu vyvolat radost a kladné emoce u vašich zákazníků? Honza udělal test na desítkách e-shopů a připravil si pro vás ukázky z rozbalování zásilek a také průzkum mezi nakupujícími. Ukáže vám také výsledky a ukázky u jeho klientů, co jim doopravdy funguje. Jak je u Honzy zvykem, vše bude hodně praktické a máte se na co těšit! 

 

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10