Velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 2. 4. 2019.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
10:00 - 10:15 Zahájení
Úvodní představení, harmonogram dne
10:15 - 11:00 Role zákaznické péče ve firmě
Jaké všechny role hraje péče o zákazníky ve vaší firmě. Jaké nám nabízí příležitosti. Nastavení tónu komunikace a rolí podpory, dle firemní vize.
11:10 - 12:00 Správná komunikace
Jak se zákazníky komunikovat a jak naopak nikoliv. Praktická ukázka chyb, kterých je dobré se vyvarovat. 5 pilířů správné komunikace. Řešení nejčastějších situací. Ukázky složitých situací a jejich řešení. Jak by měla vypadat ideální automatická odpověď.
12:10 - 13:30 Komunikační kanály + nástroje
Probereme jednotlivé komunikační kanály, jak je využít na maximum a jak si práci usnadnit díky šikovným nástrojům.
13:30 - 14.00 Oběd
Networking a diskuze u dobrého jídla. Oběd proběhne formou studeného bufetu stejně jako občerstvení po celý den.
14:00 - 14:50 Vaše zákaznická péče
Podíváme se podrobně na to, jak vypadá zákaznická péče u vás.
15:00 - 15:50 Statistika + Data + Procesy
Jaké statistiky u zákaznické péče sledovat. Jak je vyhodnocovat a jak na základě získaných znalostí péči vylepšovat. Jak sbírat data a zpětnou vazbu od zákazníků. Na jaké procesy péče o zákazníky se zaměřit a jak je nastavit.
16:00 - 16:50 Personalistika
Jak správně vybrat vhodného kandidáta na péči o zákazníky. Jaké základní vlastnosti by měl splňovat. Jak co nejefektivněji nového kolegu zaučit. Jak dále kolegy z péče o zákazníky vzdělávat a posouvat kupředu.
16:50 - 17:00 Zakončení
Zakončení dne. Shrnutí získaných znalostí, akční kroky, bonusy a dárky.
Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.
Mário Roženský

Mário se je odborník na nastavování kvalitní a efektivní zákaznické péče ve firmách, čímž se zabývá již od roku 2013. Je autorem software SupportBox pro helpdesk e-shopů. Napsal také knihu o affiliate. Pomohl zlepšit zákaznickou péči desítkám firem.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10