Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží

31. leden
10:00 - 17:00

Již proběhlo

Heureka, Zboží.cz, Glami a další vyhledávače zboží tvoří už řadu let podstatnou část tržeb e-shopů. Na školení Vám vysvětlím, jak inzerce funguje, představím klíčové zásady pro její řízení a ukáži přesahy do PPC reklamy či SEO. To všechno tak, abyste dokázali navýšit tržby svého e-shopu, nebo být vzdělaným partnerem svého marketingového specialisty.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

  • Hlavní české vyhledávače zboží: Zboží.cz, Heureka.cz – jak reklama funguje, rozdíly mezi vyhledávači, technické aspekty inzerce.
  • Slovenské vyhledávače zboží: Heureka.sk, NajNákup.sk, Pricemania.sk.
  • Menší vyhledávače zboží – do kterých registrovat, kde se placená inzerce vyplatí.
  • Řízení placené inzerce na Zboží.cz.
  • Řízení inzerce na Heurece.
  • Příklady srovnání rentability inzerce s tradičními PPC kampaněmi (Sklik, AdWords), katalogy (Firmy.cz), SEO a dalšími formami propagace e-shopu.
  • Diskuse vašich otázek.


 

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Michal Janík

Michal Janík

Michal Janík působí jako CEO týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží i jiných reklamních systémech. Zkušenosti čerpal osm let jako marketér a následně i jako školitel. Dnes aktivně školí především specialisty marketingových agentur.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10