Školení biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku

7. únor
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Na semináři volně navážeme na „Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží“ a podrobněji se podíváme na zoubek dvěma významným tématům v marketingu e-shopů. Zaprvé to bude řízení inzerce ve vyhledávačích zboží, konkrétně různé strategie stanovení nabídek za prokliky. Zadruhé se podíváme na tuning obrázků v produktových kampaních e-shopu na Facebooku. Pokud se Vám zdají témata hodně odlišná, pak máte pravdu. Navíc je doplníme dalšími střípky tak, aby vznikla inspirativní mozaika, ze které si Vy vezmete inspiraci pro hledání vlastních vylepšení firemních procesů.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Řeč přijde na:

  • 6 základních biddingových strategií ve vyhledávačích zboží
  • Principy fungování biddingových automatů
  • Jak se připravit na nasazení biddingového automatu
  • Image marketing e-shopu: kde, proč a jak pracovat v marketingu e-shopu s obrázky zboží 
  • Audit obrázků zboží, vyhledání chyb
  • Jak vylepšovat obrázky zboží - příklady & postupy 
  • A další.

Michal Janík

Michal Janík

Michal Janík působí jako CEO týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží i jiných reklamních systémech. Zkušenosti čerpal osm let jako marketér a následně i jako školitel. Dnes aktivně školí především specialisty marketingových agentur.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10