SEMINÁŘ: Webová analytika ve světě bez dat

4. říjen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Cílem školení je získat přehledovou orientaci ve všech pohromách, kterým dnes čelí webová a datová analytika, a základní představu, jak je lze řešit nebo jak k nim přistupovat. Shrneme si platný právní rámec regulace práce s osobními údaji a cookies. Co platí už od GDPR, co letos nově přinesla novela Zákona o elektronických komunikacích, co nás ještě čeká a proč je dobré mezi tím rozlišovat? Na co vše se uživatele musím ptát a co mu stačí jenom oznámit? Proč musím mít někdy souhlas i na věci, které spadají pod oprávněný zájem? Opravdu smím ukládat svá data jenom v Evropě a jak to je s aktuálně propíranou legalitou Google Analytics a dalších systémů od Google?

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Ujasníme si, co vlastně mají řešit cookie lišty, jak by správně měly fungovat i vypadat, jaké se v nich dělají nejčastější chyby. Podíváme se na jejich devastující dopad na nasbíraná data, řekneme si, co se s tím může dělat. Ať už v podobě statistického dopočítávání chybějících metrik, tedy Consent Mode, konverzního a behaviorálního modelování, nebo v podobě tzv. zero-trackingu, tedy i nadále měření úplně všeho, ovšem bez nutnosti využití cookies či dalších osobních údajů.

V čem spočívají technologické změny přímo v prohlížečích a zařízeních, jejich blokování cookies třetích stran a sledování chování uživatelů na webu či v mobilních aplikacích? Co se skrývá za pojmy a zkratkami, jako je ITP, Privacy Sandbox, Topics API, IDFA… Vysvětlíme si, jaký bude mít blokování 3rd party cookies dopad na vaši analytiku, cílení a výkon vaší reklamy, na reklamní systémy nebo publishery. Ukážeme si, co se s tím dá dělat a jak vám v tom mohou pomoci různé technologie, jako je Server-Side Google Tag Manager, Google Ads Enhanced Conversions, Facebook Conversion API nebo Czech Ad ID. A zejména si řekneme, proč je právě teď ten pravý čas naprosto změnit svou strategii sběru dat a zaměřit se sběr a aktivaci 1st party dat a co to vlastně pro vás znamená.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Jan Tichý

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou. Je oficiální Google Certified Trainer.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10