Jak tvořit značku, aby dávala smysl nejen z hlediska marketingu, ale i práva? Jaké databáze si prosvištět, než se vůbec ponoříte do práce? Co si ve smlouvě s grafiky a designéry podchytit? U jakých obratů ve smlouvách zbystřit? Jak (ne)bezpečně na rebranding? Jak fungují ochranné známky a kdy si platíte jen prázdný papír? Co jsou časté omyly a přešlapy při budování značky? Jaké jsou zakázané motivy? Dává smysl zapojit do tvorby značky AI? A proč stojí za to vidět za roh? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a způsobem, který vás bude bavit.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Petra Dolejšová
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10