SEMINÁŘ: Nasazujeme Google Analytics 4

15. listopad
10:00 - 14:00

Již proběhlo

První ze dvou letošních podzimních školení na téma Google Analytics 4 se bude zabývat převážně založením, nasazením, implementací a konfigurací tohoto nového analytického systému. Vysvětlíme si, na jakých principech jsou Google Analytics 4 postavené, čím se liší od dosavadních Universal Analytics. Společně si srozumitelně a polopaticky krok za krokem založíme a nakonfigurujeme novou službu. Ukážeme si, jak ji nasadit na web, ať už nativně přímo implementací do zdrojového kódu, nebo uživatelsky příjemněji s využitím Google Tag Manageru. Pozornost přitom celkem logicky zaměříme hlavně na měření ecommerce. Nastavíme si vlastní dimenze a metriky a hlavně měřené konverze. A v příštím školení 29. listopadu pak už budeme interpretačně pracovat se založenou property a nasbíranými daty.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Jan Tichý

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou. Je oficiální Google Certified Trainer.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10