SEMINÁŘ: Jak převést potřeby a touhy vašich zákazníků ve funkční byznys

12. říjen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Na workshopu si s Honzou představíte framework Value Proposition Canvas, který plně využívá u svých klientů. Tento framework slouží ke správnému odhalení potřeb, obav a tužeb vašich cílových skupin, díky čemuž budete mnohem lépe vědět, na jaká témata se v rámci marketingu, obsahu, ale celkově byznysu zaměřit. Nečekejte akademický výklad, ale plně praktický workshop s ukázkami a návodem. Ukážete si, jak výstup správně zpracovat, ale také jak jej správně převést dle priorit do praxe, což je jeho nejdůležitější část. Jinak je to bohužel velice často výstup do šuplíku, což Honza nechce, jelikož tento framework dokáže být obrovskou zbraní na výkon. Jako bonus si pro vás Honza připravil vzor, ať můžete hned následující den začít!

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10