RTB v e-commerce

10. říjen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Automatizovaný nákup displejové reklamy (RTB nebo programmatic) v posledních letech nabývá na důležitosti. RTB se stále více využívá jak pro brandové, tak pro výkonnostní kampaně. Školení se zaměří na přehled trhu, dostupné nástroje a reálné use-cases využití RTB pro e-commerce.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Obsah školení:

* Co je RTB / programmatic – základní úvod

* Otevřená aukce a dealy

* Benefity a úzká hrdla RTB

* Situace na českém trhu a trendy

* Přehled dostupných nástrojů

* Use cases RTB pro e-commerce

 

 Pro koho je školení vhodné: makretingový manažeři, PPC specialisté, ev. i výkonní manažeři

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Matěj Novák

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář. Ve volném čase se věnuje organizaci TEDxPrague. Vystudoval filosofii, má rád dobré knihy a filmy, když může, jezdí na kole, miluje hory, po kterých teď nejraději putuje se svými třemi dětmi.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10