Reporting PPC kampaní

11. březen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Náklady, výnosy a ostatní základní metriky PPC kampaní si zjistit umíte. Pojďme se ale s Petrou Větrovskou podívat na další data, reporty a nástroje, které nabízí informace pro vyhodnocení nebo optimalizaci kampaní. Naučíte se mimojiné sledovat vývoj kvality kampaní, výkon pozic nebo informace, které lze zjistit o kampaních konkurence. Plus se podíváme na některé přehledy, které se vyplatí sledovat.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Petra Větrovská

Petra Větrovská

Petra Větrovská se PPC reklamou zabývá již 10 let, většinu času na straně agentur. Nyní je třetím rokem na volné noze, spravuje a konzultuje kampaně klientů a působí jako Google Certified Trainer. Píše průvodce PPC reklamou Zaklik.cz a vlastní blog Větrovka.cz.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10