Proč mají zákazníci neustále mobil v ruce?

12. listopad
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Jak se vyvíjí změna zákaznického chování rok od roku? Jak lze využít mobilní aplikace ke komunikaci s cílovou skupinou a navýšit konverze? Tyto a další otázky budou zodpovězeny na workshopu.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Jakub Michalovský

Jakub Michalovský

Jakub prošel v on-line marketingu od contentu, web developmentu až k výkonnostním kampaním. Nyní tvoří kompletní on-line marketingové strategie ve svém týmu konzultantů na pozici E-commerce Consultant Team Leader v konzultační společnosti Acomware. V poslední době se specializuje především na komunikaci značek v digitálním světě.

Marek Říha

Marek Říha

Marek má za sebou přes dvě dekády práce v oboru komunikace, marketingu a grafického designu. Díky mnohaletým zkušenostem v různých segmentech evropského trhu, pomáhá budovat a rozvíjet lokální i mezinárodní značky. Jeho preferencí jsou efektivní, použitelné a obchodně úspěšné realizace. Řadu let vedl svou vlastní komunikační agenturu Insidea a dnes působí v Acomware na pozici Head of Creative, kde buduje oblast kreativní komunikace v segmentu E-commerce a celkově digitálním světě i mimo něj.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10