Seminář je vhodný pro všechny podnikatele, kteří v rámci svého marketingu používají influencery; marketéry (ať už ty, co sestavují marketingovou strategii, nebo správce sociálních sítí); marketingové agentury; případně influencery samotné.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
1. Sociální sítě a influenceři: etika vs. zákon
- jaké jsou právní meze pro influencer marketing?
- jaké jsou nejčastější právní omyly influcencerů a spolupracujících značek?
- kdo může dostat sankci za výstupy na sociálních sítích?
- co je a co není reklama?
2. Smlouvy s influencery: jak nekupovat zajíce v pytli aneb proč by se influencerům neměla dávat úplně volná ruka:
- jak nastavit správné metriky
- co často chybí v dohodách o spolupráci a jak se to může (ne)vyplatit
- nastavení správné krizové komunikace
- agentury a na co pozor při jednání o spolupráci
- jaké výstupy influencera můžu použít pro další online marketing
3. Recenze a hodnocení produktů: aneb co dělat, když influencerům váš výrobek „nevoní“
- jak se bránit proti obsahu, který poškozuje značku
- jaký je rozdíl mezi hodnocením a reklamou
- kde jsou hranice mezi „dárkem“ na zkoušku a smlouvou
Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Hledá cesty, kudy jít, ne důvody, proč se zastavit.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10