PPC pro e-shopy

12. březen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Projdeme si základní části PPC kampaní z pohledu eshopu od nastavení cílů kampaní, strukturu účtu, produktové kampaně, automatizaci a remarketing až po vyhodnocování. Zaměříme se na to důležité tak, abyste efektivně nakládali jak s penězi, které na PPC kampaně vynakládáte, tak i s časem, který nad nimi trávíte. Vhodné je pro ty, kteří už znají základy, ale tápou v pokročilých možnostech. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 19. 3. 2019.

Místo konání: Konferenční Centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Petra Větrovská

Petra Větrovská

Petra Větrovská se PPC reklamou zabývá již 10 let, většinu času na straně agentur. Nyní je třetím rokem na volné noze, spravuje a konzultuje kampaně klientů a působí jako Google Certified Trainer. Píše průvodce PPC reklamou Zaklik.cz a vlastní blog Větrovka.cz.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční Centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10