Panelová diskuze na téma "Zákazník"

18. listopad
17:00 - 20:30

Již proběhlo

Jaký je český zákazník? Věrný, nebo nevěrný? Je nenáročný nebo stále něco chce? Umí být kritický - umí také pochválit? Ať je, jaký je, je ten jediný, kdo přináší Vašemu e-shopu peníze. A přestává mu stačit samotný produkt - chce také nákupní zážitek. Nebo řeší jen cenu?

Místo konání: Simply Café, Danube House, Karolinská 650/1-, Praha 8

A jaká budou hlavní témata panelové diskuze?

  • Věrnost zákazníka
  • Hodnota zákazníka v čase
  • Bariéry pro nákup
  • Zákaznické reference
  • Ambasadoři značky
  • Odměňování věrných zákazníků

Jiří Navrátil

Jiří Navrátil

Na internetovém trhu se pohybuje od roku 1997. Podílel se na formování společnosti LMC, která je jedničkou na trhu e-recruitmentu a provozuje služby jobs.cz a prace.cz. Před šesti lety Jiří nastoupil do společnosti DATART, kde je zodpovědný za elektronický obchod v Čechách a na Slovensku. Jiří vystudoval VŠE v Praze a je členem internetové komunity společnosti KESA – matky DATARTu.

Jitka Dvořáková

Jitka  Dvořáková

Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. V letech 1992 – 1999 byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (PANASONIC) pro Českou republiku a Slovensko. Od srpna 2007 do března 2008 byla generální ředitelkou společnosti Philips pro segment spotřebního zboží v regionu střední a východní Evropy, poté zastávala ve společnosti Philips pozici marketingové ředitelky pro střední a východní Evropu.Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.

Radek Pazour

Radek  Pazour

Customer relations manager v IKEA pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Své zkušenosti ve vztahu k zákazníkům čerpá v IKEA již více než 15 let, ve společnosti působí od roku 1998.

Michal Pobežal

Michal Pobežal

Od roku 2009 působí ve společnosti Mountfield, nyní na pozici Commercial Director. V letech 2004-2009 pracoval v Mall.cz, kde mimo jiné vykonával funkci marketingového ředitele.

Tomáš Drtina

Tomáš  Drtina

Managing partner INCOMA Gfk – nejvýznamnější výzkumné organizace v regionu střední a východní Evropy. Incoma se zabývá výzkumem a řešením v retailu, nákupním chování zákazníka a v oblasti nemovitostí.

Radek Hrachovec

Radek Hrachovec

Osmnáct let své profesionální kariéry se věnuje věrnostním programům a stal se jedním z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Po dvanácti letech práce u Bati odešel na volnu nohu a začal se věnovat projektům věrnostního marketingu pro různé klienty. V současné době je partnerem společnosti Pricewise, ve které pracuje team prvotřídních expertů na zákaznické programy, smart pricing a vyspělou marketingovou analytiku. Věnuje se problematice věrnostních programů na svém blogu: RadekHrachovec.com, provozuje Databázi věrnostních programů na dbvp.cz a je stálým členem poroty The Loyalty Awards London. „Jen ten kdo umí rozdávat, získá srdce a věrnost svých zákazníků.“

Simply Café, Danube House
Karolinská 650/1-
Praha 8