Volání po praktickém školení byla vyslyšena. Připravili jsme pro vás nový koncept školení založeného na analýzách. Zuzana Dobšíčková se podívá blíže na způsoby, kterými vaše e-shopy využívají obsahový marketing. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 12. 2. 2020.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
Tentokrát se můžete těšit na opravdu netradiční formu školení. Nebudeme se věnovat teorii. Pouze vaší vlastní praxi. Během školení si rozebereme obsah všech zúčastněných e-shopů.
Nutnou podmínkou pro účast je ochota být otevřený a diskutovat o tom, proč váš e-shop volí právě tuto formu obsahového marketingu. Vyzkoušíme si tak princip master mind skupiny - víc hlav, víc ví. Nebojte, dohlídneme na to, aby se na školení nepotkala konkurence.
Cílem je získat nový pohled na možnosti obsahového marketingu pro váš e-shop. Možná odhalíme příležitosti, na které jste dříve nepomysleli. Možná si potvrdíme, že jdete správnou cestou. Ale určitě získáte chuť se v letošním roce obsahovému marketingu věnovat opět o trochu víc.
Pro kvalitní přípravu analýzy je potřeba čas. Proto nemůžeme slíbit, že lektorka zvládne váš e-shop zpracovat v případě, že se přihlásíte jako náhradník.
Pokud byste měli zájem o teoretické školení obsahového marketingu, kontaktujte, prosím APEK.
Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.
Zuzana Dobšíčková
Zuzka už přes 9 let buduje obsah e-shopu Manumi.cz (dříve Korálky.cz). Z pozice Kreativní ředitelky vyhledává po celém světe trendy v tvoření, buduje produktové portfolio a následně zákazníkům představuje, jak se zbožím pracovat. Řídí tým interních i externích spolupracovníků, podílejících se na tvorbě obsahu, který inspiruje, baví i vzdělává. Výsledky práce Zuzčina týmu můžete vidět i v tištěných médiích nebo v televizi. Protože obsah je nástrojem pro budování brandu (a tím i retence), poslední rok Zuzka prozkoumává také pole cílené komunikace na zákazníky a retenčního marketingu. Pod hlavičkou CDP Targito se zaměřuje hlavně na e-mailing, který má potenciál dostat správnou informaci ke správným zákazníkům. Jelikož komunikace s přidanou hodnotou zacílená na vhodné publikum vede k spokojeným a loajálním zákazníkům.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10