Asociace pro elektronickou komerci (APEK) své členy dlouhodobě průběžně vzdělává v legislativní oblasti a snaží se reagovat vždy včas na aktuální změny i nové právní výklady. Jaký má ale pohled na plnění povinností e-shopů Česká obchodní inspekce (ČOI) a kde nachází nejčastější nedostatky? A s jakými praktickými problémy se na straně spotřebitelů setkává sdružení dTest? Tomu se budeme věnovat v průběhu jedinečné akce, která je otevřená pro všechny členy APEK bez omezení registrovaných účastníků.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
11:00 - 11:10 |
Úvodní slovo
Přednášející:![]() Asociace pro elektronickou komerci (APEK) |
11:10 - 11:35 |
ČOI - Nejčastější chyby v e-shopech Česká obchodní inspekce pravidelně zveřejňuje informace o tom, že řada internetových obchodů si neplní správně své informační povinnosti. V čem tedy provozovatelé e-shopů chybují nejčastěji? A jaký je obvyklý přístup ČOI k řešení takových nedostatků? O tom se účastnici akce dozvědí více od přednášejícího Mgr. Vlastimila Turzy, vedoucího právního oddělení Česká obchodní inspekce. Přednášející:
Vlastimil Turza
Vedoucí právního oddělení České obchodní inspekce
ČOI |
11:35 - 12:00 |
dTest – Reklamace v praxi z pohledu spotřebitele aneb na co si dát pozor Záruka, reklamace a reklamační řízení patří v praxi mezi nejproblematičtější oblasti ve vztahu mezi (nejen) internetovými obchody a spotřebiteli. Přestože teorie se v této oblasti jeví poměrně jasně, v běžném životě se očekávání obou stran často rozchází. Na co si tedy nejčastěji oprávněně stěžují zákazníci českých e-shopů? A jaká jsou naopak práva obchodníků? Především o těchto tématech bude hovořit zástupce sdružení spotřebitelů dTest. Přednášející:
Marcel Ivánek
dTest |
12:00 - 13:00 |
Diskuze, dotazy
|
13:00 - 13:30 |
Občerstvení, networking |
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10