Krizová komunikace s médii pro e-shopy

15. květen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Někde se to zadrhne. Uděláte chybu. Vy, váš člověk nebo dodavatel. Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, udeří přírodní katastrofa, uniknou data... Může to být cokoliv a přijít nečekaně. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se o vás šíří "zaručené" zprávy. A „Černé ovce“ chtějí vyjádření na kameru. Co teď?

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

 Budeme se věnovat těmto tématům:

  • co může ohrozit naši firmu a její reputaci,
  • co bude v krizi zajímat média,
  • jak se na komunikaci průšvihu můžeme připravit,
  • když krize propukne - jak myslet, čeho se držet,
  • jak uchopit naše sdělení veřejnosti,
  • role a úkoly zaměstnanců firmy v krizi,
  • poučení z krize,
  • jaké to je stát pod tlakem před kamerou.

Hana Hejsková

Hana Hejsková

Hana je certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka. S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového Public Relations. Chodí také přímo do firem, kde pomáhá nastavovat s předstihem pravidla komunikace s médii pro chvíle, kdy může být „každá rada drahá“. V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku, byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů, v roce 2009 nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards. Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10