Jak vyzrát na platby v e-commerce?

27. únor
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Workshop zaměřený na platby v e-commerce a vše kolem nich. Povíme si více o tom, jaké jsou obecné platební trendy v e-commerce doma i v zahraničí, uděláme si rychlý přehled jednotlivých platebních metod a probereme jejich výhody a nevýhody. Podíváme se na vývoj těchto metod v posledních letech a řekneme si, jak by se měly vyvíjet do budoucna. Srovnáme si pohledy provozovatelů e-shopů a zákazníků a na závěr si shrneme, co z toho plyne pro každého z vás. Půjde tedy o ucelený přehled, který by měl každému pomoci zorientovat se v platbách na internetu.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

1.       Opouštění košíku stojí české e-shopy miliardy ročně. Jak zákazníka v poslední fázi nákupu neodradit? 

2.       E-commerce trendy v platbách u nás a v zahraničí. 

3.       Přehled platebních metod v českém e-commerce (+ výhody a nevýhody) 

4.       Jak se vyvíjejí platební metody v EMEA regionu a u nás? 

5.       Platební metody z pohledu e-shopu (výsledky dotazníku). 

6.       Platební metody z pohledu zákazníků (výsledky dotazníku). 

7.       Co z toho plyne pro váš e-shop? 

Více informací o MALL Pay

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Adam Kolesa

Adam  Kolesa

Adam Kolesa je výkonný ředitel fintechu MALL Pay. Po dokončení univerzity ve Velké Británii nastoupil jako konzultant do poradenské společnosti McKinsey, kde působil na pozici byznysového konzultanta pro celou řadu globálních projektů a zároveň dokončil studium MBA na Inseadu v Singapuru. Po pěti letech se vrátil do Česka, kde se stal součástí týmu investiční skupiny Rockaway. Vedl strategické projekty pro skupinu Mall Group a stál u zrodu Rockaway Academy. Poslední rok a půl se věnuje z pozice ředitele platební službě MALL Pay, která má ambici stát se důležitým partnerem pro e-commerce projekty zaměřující se na zákaznický zážitek mainsteamového českého zákazníka. Za dobu svého působení mimo jiné dokončil transformaci MALL Pay z někdejší služby Lymet a přivedl jí strategického investora v podobě ČSOB.

Tomáš Krásný

Tomáš Krásný

Tomáš Krásný je marketingový ředitel fintechu MALL Pay. V marketingových oborech se pohybuje již celé desetiletí a má zkušenosti jak s projekty z offline marketingu, tak online. Kromě výkonnostních a digitálních kampaní se specializuje také na affiliate marketing, v jehož rámci provozuje několik vlastních projektů. Přes společnosti jako Fortuna nebo Cinema City, kde fungoval jako marketingový manažer, se dostal k bankovnictví, kde pracoval například pro Mastercard nebo banku Moneta. Tyto zkušenosti následně využil ve fintechu MALL Pay, kde má na starosti kompletní performance strategii - jen za poslední rok se podílel na pětinásobném růstu služby.

Jan Bruder

Jan  Bruder

Jan Bruder je obchodní ředitel fintechu MALL Pay. Od roku 2016 Působil jako byznysový analytik v ČSOB a posléze zde povýšil na roli odborného konzultanta managementu. V loňském roce přešel do MALL Pay jako Program Manager zodpovědný za řízení integračních projektů s poskytovatelem bankovních služeb. Na pozici obchodního ředitele přešel v letošním roce. Jeho cílem je provést reorganizaci celého obchodního oddělení, doplnit nové obchodníky, připravit strategii pro jednání s e-commerce subjekty včetně jejich prioritizace a výrazně zjednodušit a tím i zrychlit integraci nových partnerů.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10