Jak si v PPC ušetřit práci

14. červen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

PPCčkařina je dřina, ale spoustu činností jde zjednodušit. Které nástroje PPC systémů AdWords a Sklik k čemu využít a co si stále zaslouží "ruční" zpracování? Podíváme se na to, jak využít automatická pravidla, skripty, AdWords Editor, ppcHIT, flexibilní strategie, personalisátory a další funkce a nástroje k úspoře času při nastavování, aktualizaci, vyhodnocení i zvýšení výkonu kampaní. Vhodné pro mírně pokročilé a pokročilé.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Petra Větrovská

Petra Větrovská

Petra Větrovská se PPC reklamou zabývá již 10 let, většinu času na straně agentur. Nyní je třetím rokem na volné noze, spravuje a konzultuje kampaně klientů a působí jako Google Certified Trainer. Píše průvodce PPC reklamou Zaklik.cz a vlastní blog Větrovka.cz.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10