Jak používat Mergado

4. duben
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Za šest let se aplikace Mergado stala standardem pro řízení produktových reklamních kampaní v ČR. Umožňuje marketingovým specialistům navyšovat tržby e-shopů z Heureky, Zboží.cz, produktových reklam v Google AdWords, Skliku či Facebooku. Michal Janík Vás provede prací s Mergadem od založení exportu, přes opravy chyb až po párování produktů do karet či nastavování nabídek za prokliky (bidding). Navíc bude diskutovat nejčastější problémy a doporučené postupy řešení.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

  • Práce s Mergadem, vysvětlení analytiky, notifikací a dalších částí Mergada.
  • Audit XML, odhalení a oprava chyb.
  • Regulární výrazy a proměnné. A jejich využití v praxi.
  • Párování do produktových karet na Heurece a Zboží.cz.
  • Stanovení nabídek za prokliky ve vyhledávačích zboží.
  • Příprava dat pro ppcHIT, Sklik a AdWords.
  • Pokročilé tipy pro analýzu dat.
  • Diskuse vašich otázek.


Seminář volně navazuje na seminář APEK Optimalizace reklamních kampaní ve vyhledávačích zboží

Michal Janík

Michal Janík

Michal Janík působí jako CEO týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží i jiných reklamních systémech. Zkušenosti čerpal osm let jako marketér a následně i jako školitel. Dnes aktivně školí především specialisty marketingových agentur.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10