Za šest let se aplikace Mergado stala standardem pro řízení produktových reklamních kampaní v ČR. Umožňuje marketingovým specialistům navyšovat tržby e-shopů z Heureky, Zboží.cz, produktových reklam v Google AdWords, Skliku či Facebooku. Michal Janík Vás provede prací s Mergadem od založení exportu, přes opravy chyb až po párování produktů do karet či nastavování nabídek za prokliky (bidding). Navíc bude diskutovat nejčastější problémy a doporučené postupy řešení.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
- Práce s Mergadem, vysvětlení analytiky, notifikací a dalších částí Mergada.
- Audit XML, odhalení a oprava chyb.
- Regulární výrazy a proměnné. A jejich využití v praxi.
- Párování do produktových karet na Heurece a Zboží.cz.
- Stanovení nabídek za prokliky ve vyhledávačích zboží.
- Příprava dat pro ppcHIT, Sklik a AdWords.
- Pokročilé tipy pro analýzu dat.
- Diskuse vašich otázek.
Seminář volně navazuje na seminář APEK Optimalizace reklamních kampaní ve vyhledávačích zboží
Michal Janík

Michal Janík působí jako CEO týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží i jiných reklamních systémech. Zkušenosti čerpal osm let jako marketér a následně i jako školitel. Dnes aktivně školí především specialisty marketingových agentur.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.