Začátek nového roku - ideální šance podívat se na nové příležitosti a nové kanály, kde prodávat své produkty. Ve světe globálních marketplaces je Amazon těžkou váhou. Že se trend tržišť dostává i k nám dokládá chování těch největších hráčů. Mall i Alza se pomalu transformují v tržiště, každý jinak, každý po svém. Termín "selling on amazon" vám na YouTube nalezne tisíce profesionálně zpracovaných videí s miliony views. Google nalezne více než 0,5 mld odkazů. Na samotném Amazonu najdete 20 000 produktů při vyhledání "selling on amazon ". Publikace na toto téma mají měsíčně stovky prodejů. Jak je možné, že většina prodejců skončí u registrace a nikdy nic neprodá? Podíváme se pro koho Amazon je a kdo by se mu měl obloukem vyhnout z pohledu EXPANDO, přes které minulý rok přišlo českým a slovenským prodejcům čtvrt milionu objednávek. Zkrátka budete odcházet s jasným přehledem jak Amazon funguje a zda je to kanál pro Vás.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
- Jaký byl rok 2019, kdo byl úspěšný a kdo ne?
- Změny do roku 2020?
- Jak nastartovat Amazon se začátkem roku a profitovat již tuto sezonu?
- Problémy, které Vás cestou čekají, proč objednávku získá jen třetina prodejců?
- Kdo by měl na Amazon určitě vstupit a kdo se mu naopak vyhnout?
David Cikánek

David je ze společnosti EXPANDO, která sama úspěšně prodává přes Amazon a další marketplaces, jako jsou Kaufland, Emag nebo Cdiscount. Pomáhá dalším stovkám prodejců se správou účtu a je jediným tuzemským oficiálním partnerem Amazonu.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10