Každý e-shop řeší spousty úkolů. Popisky produktů, marketingové kampaně, vývoj e-shopu, účetnictví, obsah na blog, offline akce. Do toho je potřeba komunikovat se spoustou dodavatelů, externisty, brigádníky. Jak se s tím vším efektivně vypořádat? Jak na efektivní spolupráci v týmu? Jak dotahovat úkoly, chytře a snadno?
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
Na workshopu ukážu, jak na to v oblíbeném českém nástroji Freelo.cz. Většina postupů půjde ale aplikovat i na jiné nástroje.
- Základní ukázka práce s aplikací Freelo a práce s dalšími nástroji
- Vhodná pravidla pro komunikaci v týmu a úkolování
- Možnosti různých pracovních workflow. Prioritizace práce
- Práce s procesy, jejich identifikace a snadné uvedení do praxe
- Efektivní porady
- Práce s externisty - komunikace, vyhodnocování
- Hlídání rozpočtů na kampaně, externisty
- Ukázky použití Freela pro
- obsahový kalendář
- základní ploché procesy
- vykazování času / nákladů
- hlášení chyb
- plánování práce
- přehled nad dnem (co se událo)
- sběr a třídění Feedbacku od zákazníků / dodavatelů
- a mnoho dalšího
Karel Dytrych

Karel Dytrych je zakladatel české aplikace na úkolování a řízení projektů Freelo.cz. Rád zjednodušuje podnikání druhým. S podnikateli natáčí také podcast Zpodpalubi.cz kde je častým tématem právě produktivita.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10