Jak budovat brand e-shopu, od online videa po TV reklamu

12. únor
10:30 - 15:00

Již proběhlo

Jak efektivně připravit brandovou kampaň tak, aby zasáhla uživatele cílové skupiny vždy v tu dobu, kdy to je třeba a na co nejvíce zařízeních. Budoucnost TV a crossmediálních kampaní bude diskutována z řady pohledů: konzumentů médií, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Konference je určena pro provozovatele rostoucích e-shopů a e-commerce hráče českého trhu, kteří potřebují podpořit znalost své značky. Představíme efektivním řešení brandové kampaně v online prostředí a možnosti crossmediálního zásahu cílové skupiny, která vaši kampaň sleduje v průběhu dne na různých zobrazovačích od klasického desktopu, přes stoupající využití mobilu až po možnosti přesahu do HbbTV formátu a klasické TV reklamy.  

 

Program:

 

10:30 - 11:00

Český televizní trh dnes a mýty o něm

Jaké mýty v Česku panují o televizním trhu a sledovanosti tohoto tradičního média? Je pravda, že televize v době internetové zastarává a Čechy už nezajímá? Na datech z cross-platformního měření sledovanosti a konzumace obsahu si ukážeme, jak se jí dnes daří a proč se vyplatí s ní do budoucna počítat.

Lucie Vlčková, Senior Research Manager, Nielsen Admosphere

 

11:00 - 11:30

Současné trendy konzumace online médií v praxi

Případové studie online brandových kampaní, jejich mediální plánování a komunikační kanály, crossmediální plánování a zásah cílové skupiny napříč crossmediálními kanály .

Dan Kafka, CEO agentury Fragile

 

11:30 - 12:00

Případová studie: Jak realizovat úspěšně videokampaně na YouTube

Případové studie využití a doporučení přímo od specialisty společnosti Google.

Petr Houzar, Branding & Agency Sales Manager Google

 

12:00 - 12:20 - Coffee break

 

12:20 - 12:50

Videoreklama na Seznam.cz

Doporučení a zkušenosti z online kampaní na portálu Seznam.cz. Jak si stojí videoreklama na Seznam.cz v porovnání s konkurencí, přínos videoreklamy v rámci media mixu, produktové a obsahové novinky za video na seznam.cz

Milan Černík, Senior Konzultant pro mediální plánování a videoreklamu

 

12:50 - 13:20

Poznejte HbbTV jako vstupenku do světa TV

Potenciál trhu hybridního reklamního formátu HbbTV a  možné reklamní formáty. Dozvíte se, jak jednoduše dostat online kampaně do TV. Formát hybridní televizní reklamy HbbTV, kombinuje televizní vysílání s širokopásmovým internetem a je tak jednoduchou vstupenkou online kampaní do televizního přijímače. Představíme si potenciál trhu, případové studie možných reklamních formátů u jednotlivých vysílatelů a způsoby jak rychle a jednoduše dostat online do TV, tedy do HbbTV.

Leoš Špachta, Sales Director agentury Fragile

 

13:20 - 13:40 - Coffee break

 

13:40 - 14:10

Jak efektivně plánovat reklamu v TV

Základní informace o možnostech využití TV reklamních formátů a jejich plánování a vyhodnocování kampaní.

Jan Lukáš, TSM Global

 

14:10 - 14:40

Kreativa pro online a TV kampaně

Doporučení pro tvorbu kreativy video kampaním, její testování a dopad na celkové výsledky kampaní.

Daniel Seman, Art Director agentury Fragile

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Daniel Seman

Daniel Seman

Danova práce je hlavně najít v hromadě ujetých nápadů ty, které splní zadání klientů a přinesou výsledky. Kromě toho kouzlí ve Photoshopu a stále přemýšlí nad tím, jak svěřený kreativní tým posunout do marketingové síně slávy. Hlavu si čistí jízdou na custom motorce, která je starší než on. Je DIY freak, hraje na bicí, nejraději pije single malt skotskou a filtrovanou kávu. A rok pro něj má jen dvě roční období. Léto a čekání-na-léto.

Jan Lukáš

Jan Lukáš

Od září 1998 do března 2013 jsem působil v nadnárodní mediální agentuře MEC Praha. Mezi mé klienty patřily mimo jiné společnosti Reckitt Benckiser, Coty, Nestlé, IKEA, SAZKA, Henkel, Colgate Palmolive, TELE2, HVB Bank, Česká spořitelna a řada menších firem. Hlavní náplní mé práce bylo mediální plánování reklamních kampaní. Od dubna 2013 působím v agentuře TSM Global, kde je mým cílem poskytnout nabyté zkušenosti z velké nadnárodní agentury firmám s nižšími rozpočty a využít znalosti mediálního prostředí a mediálního plánování k maximální podpoře růstu daných firem.

Leoš Špachta

Leoš Špachta

Digitálem protřelý, starý kocour online agentury Fragile. V dávných dobách objevil přínos Cimrmana pro český internet, vybudoval přední webdeveloperskou agenturu a dnes ho kromě dobrého vína zajímají zejména nové možnosti marketingu a expanze rostoucích firem, kdy samotné performance kampaně pro růst podnikání již nestačí a je třeba začít budovat brand v online kampaních a zvažovat přesah do HbbTV a klasických TV médií.

Milan Černík

Milan Černík

Milan působí jako Senior Konzultant pro mediální plánování a videoreklamu na Seznam.cz. Má 10 let zkušeností s mediálním plánováním na straně agentury, klienta i média.

Petr Houzar

Petr Houzar

Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

Daniel Kafka

Daniel Kafka

Digitálem protřelý majitel agentury Fragile media. Dá se říct, že byl u zrodu českého internetu. Provozoval ve své době největší hudební portál techno.cz a stál u rozjezdu online aktivit společnosti První multimediální. Nejčastěji ho potkáte na některé z odborných konferencí, kde inspiruje lidi k inovacím v online prostředí, v zasedačce Fragile posouvat všechny online projekty kupředu, na motorce či pod vodní hladinou jako potapěče, který extrémní sporty miluje skoro tak, jako digitální marketing.

Lucie Vlčková

Lucie Vlčková

Lucie Vlčková zodpovídá ve společnosti Nielsen Admosphere na pozici Senior Research Manager za vedení metodologicky náročných projektů. Absolventka oboru Sociologie FF UK má vedle dlouholeté praxe s výzkumy trhu i bohaté zkušenosti s mediálními výzkumy. V mediální sféře se pohybuje od roku 2004. Působila na pozici Research Managera v mediální agentuře a jako Senior analytička v mediálním zastupitelství. Zasedala také v metodologických komisích věnovaných mediálním výzkumům.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10