Google Analytics pro pokročilé - DRUHÝ TERMÍN

16. květen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 9. 5. 2019.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.

Tomáš Baxa

Tomáš Baxa

Tomáš pracuje jako Senior Analytics Specialist v Taste Medio. Svoji cestu k webové analytice začal jako web developer, postupně se ale věnoval také SEO a správě PPC kampaní. Kromě implementace měření a práce s webovými daty se zajímá také o marketingovou strategii. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10