Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy - DRUHÝ TERMÍN

11. září
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Facebook reklamu jste několikrát zkusili, nechali si poradit od “specialistů”, že obsah je král, organický dosah a počet fanoušků je důležitý. Stálo to hromadu peněz, a když to nic nevydělalo, tak se budoval brand. Realita je jiná. Like ani komentáře náklady nezaplatí. Zisk a peníze jsou u výkonnostní reklamy těmi nejdůležitějšími metrikami. Proto reklamu děláte. A vše ostatní se tomu má podřídit. Školení je připraveno pro ty, kteří chtějí prodávat a s facebook reklamou mají zkušenost. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 4. 9. 2019.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10


Program:

  • Technické nastavení pixelu a událostí
  • Katalog produktů
  • Text a grafika u výkonnostních příspěvků
  • Strategie Facebook reklam
  • Optimalizace reklam
  • Vyhodnocení

Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.

Honza Bartoš

Honza Bartoš

Honza Bartoš se reklamě na Facebooku věnuje pořádnou řadu let. Kdy vytvořil první kampaň si už asi nepamatuje, určitě to ale bylo v dávných dobách, kdy ještě ani Mark Zuckerberg netušil, co že mu roste pod rukama. Dnes se zaměřuje hlavně na výkonnostní reklamu pro e-shopy, moc dobře chápe brand a obsah, zásadní je pro něj ale výkon.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10