EU Day - zaměřeno na Rakousko

26. září
10:00 - 13:00
Registrovat

Asociace pro elektronickou komerci aktuálně připravuje další APEK event, během kterého představí novou studii rakouského e-commerce trhu. „APEK EU Day – zaměřeno na Rakousko“ bude tentokrát probíhat naživo v pražském Konferenčním centru GreenPoint a volně navazuje na obdobné akce, během kterých jsme se v minulosti věnovali on-line prodeji v Rumunsku, Polsku, Maďarsku či Belgii.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Rakouská e-commerce nabízí pro české e-shopy zajímavé příležitosti, ale i velmi tvrdou konkurenci. Je totiž velmi úzce provázaná s německým trhem, což přináší svá specifika. Na tento aspekt je třeba se dobře připravit a jsme proto rádi, že můžeme členům APEK nabídnout bližší pohled prostřednictvím tradičního formátu našeho programu APEK EU Day. Účastníci se mohou těšit na praktické příklady a zkušenosti s expanzí do Rakouska, ale i nabídku služeb - v logistice i samotné expanzi. A chybět nebudou ani nejzajímavější informace z nové APEK Studie prodeje do zahraničí!

10:00 - 10:30
Úvodní představení trhu a nové APEK studie prodeje do Rakouska
10:30 - 11:00
Praktické zkušenosti českého e-shopu Kytary.cz s prodejem v Rakousku
11:00 - 12:00
GLS Czech Republic aneb jak na logistiku v Rakousku
12:00 - 12:30
Expandeco - Jak na expanzi e-shopu do Rakouska
12:30 - 13:00
Expando - prodej v Rakousku prostřednictvím marketplaces

Martin Svoboda

Martin Svoboda

Martin má v APEKu na starosti především legislativu a komunikaci se státní správou. Zajišťuje také mezinárodní spolupráci, ať již v rámci Ecommerce Europe nebo se zahraničními partnery.

David Cikánek

David Cikánek

David je ze společnosti EXPANDO, která sama úspěšně prodává přes Amazon a další marketplaces, jako jsou Kaufland, Emag nebo Cdiscount. Pomáhá dalším stovkám prodejců se správou účtu a je jediným tuzemským oficiálním partnerem Amazonu.

Daniel Rola

Daniel Rola

V Kytarách se věnuji Performance marketingu a mám na starost výkon a efektivitu e-shopu na celkem 12 evropských trzích. Náplní mé práce je zejména koordinace a optimalizace online marketingových kanálů, a to od budování brandu (Display, RTB, YouTube) po výkonnostní kampaně (PPC, Social) a Affiliate marketing.

Filip Minár

Filip Minár

K e-commerce a světu e-shopů se dostal přes organizování veletrhů a akcí na největším slovenském výstavišti. Jako produktový manažer slovenské pobočky světové značky čisticí techniky jsem se podílel na uvádění nových produktů na slovenský trh a naučil jsem se od kolegů z celého světa, že online má v každé zemi svoje specifika. Vyzkoušel jsem si, jaké to je spravovat e-shop, připravovat jeho strategii, ale také vyřizovat, balit objednávky, zároveň poskytovat zákaznickou podporu a zajišťovat jeho celé fungování. V Expandeco jsem od úplného začátku, kdy jsme s Tomášem Vrtíkem otevírali první kancelář, a pomáhal jsem s přijetím první maďarsky hovořící kolegyně. Dnes mám zkušenosti s expanzí e-shopů v rámci celé EU a rád se dělím o reálné zkušenosti z desítek expandovaných projektů. Poradím vám, na co si dát pozor a co je při expanzi důležité.

Tomáš Jon

Tomáš Jon

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10