eCommerce Akademie V. - Právo, ochrana spotřebitele a zákaznická podpora

16. červen
09:00 - 17:00

Již proběhlo

Nový vzdělávací program z dílny Google, Asociace pro elektronickou komerci a ACOMWARE je zaměřený na e-shopy, které se aktivně zajímají o vstup nebo další expanzi na zahraničních trzích. Během 5-ti školících dnů nabídne komplexní informace a praktické rady, jak takovou expanzi úspěšně zvládnout. Pátý a současně poslední díl série se věnoval důležitým legislativním aspektům podnikání v zahraničí - právu, ochraně spotřebitele a také zákaznické podpoře.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Poslední kurz je zaměřen na právní aspekty mezinárodní expanze a zákaznickou podporu. V první části si probereme ochranu spotřebitele, informační povinnost před a po uzavření smlouvy, dále také reklamace. V druhé části budeme řešit zákaznickou podporu v evropském měřítku. Srovnáme si možnosti in-house řešení a outsorcingu, probereme systém řízení zákaznických požadavků a samotné zavedení systému zákaznické péče do procesů firmy. Pozornost bude věnována i výběru vhodného CRM systému a provozu věrnostního programu v zahraničí.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10