E-commerce na sociálních sítích

4. březen
11:00 - 14:00

Již proběhlo

Správný přístup a působení na sociálních sítích může mít pro internetový obchod zásadní přínos. Jak ale zvolit správnou strategii a jakým chybám se vyhnout? Pokud hledáte pro své podnikání inspiraci, pak je další z akcí typu APEK Event+ připravena právě pro vás! Ve středu 4. března 2020 se s vámi o své zkušenosti podělí zástupci e-shopů a specialisté na marketing. Máte tak jedinečnou příležitost získat praktické informace, které vám pomůžou v dalším rozvoji vašeho byznysu. Na APEK Event+ můžete registrovat zástupce vaší společnosti bez omezení!

Místo konání: Konferenční Centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Program bude koncipován do podoby přednášek trvajících 20 - 25 minut s možností dotazů a diskuze. Na akci budou prezentovat mimo jiné níže uvedení vystupující.

Registrace je pro členy tradičně zdarma!

11:00 - 11:05
Úvodní slovo

Přednášející:

Jan Vetyška Jan Vetyška Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Ze své pozice se tak stará se o rozvoj české ekomerce. Kromě servisu pro členy APEK ho zajímají i online marketingové trendy a internetový byznys jako celek. Volný čas tráví jako trenér na fotbalových hřištích.
Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
11:05 - 11:30
Propojení affiliate a influencer marketingu na sociálních sítích

Jak hledat (micro)influencery a jak s nimi nastavit férovou spolupráci? A jak spolupráci vyhodnocovat? Ukážeme zároveň konkrétní příklady spolupráce s influencery v affiliate marketingu.

Přednášející:

Milan Pichlík Milan Pichlík Podnikatel a spolumajitel affil sítě eHUB. Milan začínal na vlastních projektech v roce 2014. Jeho hlavní doménou je ale affilate a monetizace obsahu – s tím nyní pomáhá nejen skrze síť eHUB, ale také skrze vlastní projekty.
11:30 - 11:55
Potenciál propagace na Facebooku pro e-shopy

Může každý e-shop na Facebooku vydělávat miliony? Kdy jít s propagací na Facebook? A jak správně vyhodnocovat data? Nejen těmto tématům se v přednášce pověnujeme.

Přednášející:

Petr Handlíř Petr Handlíř Specialista na výkonnostní marketing na Facebooku. Dnes se stará o kampaně klientům jako jsou Brašnářství Tlustý, Olympus, Vasky, Rybízák či Móda Prostějov.
11:55 - 12:20
Jak Alza přistupuje k sociálním sítím

- jak Alza přistupuje k sociálním sítím – základní členění (jakou síť využívá k jakým účelům) - Facebook – náš přístup, dosah, struktura FB příspěvků (kolikrát denně postujeme příspěvky, v jakých časech, co se nám osvědčilo…) - placený FB obsah - proč nezapomínat na zkracovače - příklady úspěšných virálních postů – jak vznikaly? a museli jsme žádat o svolení vedení společnosti? aneb jak úspěšně balancovat na hraně

Přednášející:

František Hůlka František Hůlka František je zakládající člen online marketingu v Alze již od roku 2011. Od června 2015 spravuje Facebook, má rád Itálii a nemá rád procesy.
Alza.cz
12:20 - 12:50
COFFEE BREAK
12:50 - 13:15
Jak přistupujeme k budování komunity na sociálních sítích v Korálky.cz

Pokud si klepete na čelo, jak může někdo dělat reklamu na korálky a ještě kolem nich budovat komunitu, budete se asi divit. Dozvíte se, jak se nám facebooková skupina Šperk týdne stará sama o sebe, jak a proč nás (doopravdy) baví customer care na sociálních sítích a co jsme (ne)dokázali s influencery.

Přednášející:

Martina Žemličková Martina Žemličková Martina Žemličková je ředitelka marketingu Korálky.cz. Digitálnímu marketingu a byznysové strategii na sociálních sítích se věnuje více než 6 let. Má za sebou práci pro klienty jako Nestlé, CBRE nebo Zásilkovna na straně agentury Dark Side, tři roky se pak věnovala sociálním sítím interně pro mezinárodní velkoobchodní řetězec MAKRO ČR a METRO SK. Po přechodu na volnou nohu pomáhala menším projektům a firmám jako Nakladatelství Leda a právě Korálky.cz, kde před několika měsíci převzala vedení celého oddělení marketingu firmy. Se svým týmem vytváří velkou radost malých věcí tak, aby byla firma i její zákazníci vždy o korálek napřed.
13:15 - 13:40
Performance kampaní na sociálních sítích: co funguje a na čem jsme pohořeli

GLAMI nedávno získalo cenu Youtube Works Award za nejlepší využití Youtube pro výkonnostní marketing za brandovou kampaň, která byla integrována ve všech marketingových kanálech GLAMI. Co (ne)fungovalo na sociálních sítích vám prozradíme během přednášky a dotkneme se i nápadů na vylepšení do budoucnosti.

Přednášející:

Karolína Chromíková Karolína Chromíková Od roku 2019 pracuje pro módní vyhledávač GLAMI jako Brand Manager pro Slovensko, předtím pracovala pro agenturu Socialists specializující se na obsah a reklamu na sociálních sítích. Již 5 let působí v organizačním týmu konference TEDxBratislava.
GLAMI
13:40 - 14:05
Jak Rohlík používá Facebook v reklamě a komunikaci

V Rohlíku se snažíme dělat věci správně a možná někdy trochu jinak. V prostředí Facebooku nám někdy může škodit naše neznalost a faktická nesprávnost. Dozvíte se pár věcí, které se nám nepovedly, jakou roli v tom hrál zákazník a dopady na naše čísla.

Přednášející:

Zdeněk Linc Zdeněk Linc V Rohlíku má na starosti Performance marketing, předtím pracoval pro různé start upy a ve Slevomatu budoval 7 let marketing a vedl growth hacking team. Ve volném čase se věnuje svému projektu Lihovarek.cz.
Rohlík.cz
14:05 - 14:20
Networking

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční Centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10