E-Business Forum 2019

26. září
09:00 - 17:00

Cena: 2 900 Kč


Již proběhlo

11. ročník tradiční konference pro všechny e-shopaře se hlásí o slovo! Šéfové nejvýznamnějších českých e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a všichni ostatní e-shopaři se 26. září sejdou v Národním domě na Vinohradech. Letos se zaměříme na posilování brandu (jak a proč budovat brand, proč investovat i do nevýkonové reklamy), budování zákaznických zkušeností (jak ve vysoce konkurenčním online prostředí získat věrné zákazníky), ale také na HR - jak získávat ty nejlepší zaměstnance a jak je řídit a motivovat, růst firmy (z pohledu vnitřních procesů, IT i logistiky) a expanzi do zahraničí.

Místo konání: Národní dům na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha 2

Tomáš Braverman

Tomáš  Braverman

Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

Adam Durčák

Adam Durčák

Adam Durčák už 12 let prodává vibrátory. Založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.

Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známou českou podnikatelkou, kterou média titulovala na první dámu české e-commerce. Měsíčník Forbes si ji vybral na svou titulní stranu a zařadil ji mezi 75 nejvlivnějších žen České republiky. V oboru IT a e-commerce podniká od roku 2008. Jejím nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna, kterou založila v roce 2010. K letošnímu roku přepravila 8 milionů zásilek, má přes 300 zaměstnanců a za rok 2016 činil obrat 200 mil Kč. Od roku 2015 se také aktivně zabývá investicemi do start-upů, jako např. Robeeto.com a SizeID.com. Size ID je technologický projekt řešící logistiku při nakupování oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích se věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

Tomáš Havryluk

Tomáš Havryluk

Vystudoval ČVUT v Praze, obor softwarové inženýrství. Už při studiu pracoval jako programátor a UX designér, později jako analytik a projektový vedoucí. Na současné pozici zastřešuje týmy věnující se vývoji vnitřních informačních systémů a eshopu Alza.cz. I když už není vývojářem, stále se aktivně podílí na návrhu vyvíjených produktů a služeb. Kromě IT oddělení má v Alza.cz na starosti i oddělení online marketingu.

Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec je od roku 2015 marketingovým manažerem eshopu SpokojenyPes.cz. Kromě celkového rozvoje marketingu se zaměřuje především na user experience a rozvoj brandu. "Mým cílem je pokračovat v cestě Spokojeného psa mezi špičku na trhu a svými znalostmi a zkušenostmi k tomuto maximálně přispět. Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je."

David Šiška

David Šiška

CEO Bonami se David Šiška stal poté, co měl od podzimu 2013 na starosti logistiku, zákaznickou podporu a úspěšnou expanzi Bonami do Polska a na Slovensko. Zde Bonami odstartovalo v dubnu 2015 a hned v prvním roce se Slovensko podílelo na celkových tržbách firmy zhruba pětinou (slovenské tržby činily v neúplném prvním roce 50 mil. Kč).

Jan Mayer

Jan Mayer

Honza se zabývá datovou analytikou pro eshopy už 5 let. V Datawepsu zodpovídá za všechny nástroje v portfoliu – price monitoring, inteligentní pricing, product portfolio management a automatizované biddování na zbožových srovnávačích.

Lukáš Havlásek

Lukáš Havlásek

CEO firmy Shopsys, přední české vývojářské e-commerce společnosti sídlící v Ostravě, která zaměstnává více než 70 odborníků. Za posledních 12 let v e-commerce mu pod rukama prošly stovky online projektů - od těch menších až po ty největší B2B a B2C řešení. Jeho doménou je business poradenství a projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách.

Národní dům na Vinohradech Náměstí Míru 820/9 Praha 2