E-Business Forum 2018

25. září
09:00 - 17:00

Cena: 2 700 Kč


Již proběhlo

E-business Forum slaví kulaté narozeniny, dárky ovšem dostanete vy. Těšit se můžete na velkou porci motivace od řady nejúspěšnějších osobností e-commerce. Dostanete také praktické rady, tipy a aktuální informace, které pomohou vašemu online businessu. Pokud se toužíte dostat na vrchol, neváhejte se inspirovat u těch nejpovolanějších a přijďte.

Místo konání: Národní dům na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha 2

09:00 - 09:10
Zahájení programu - sál Osobnosti e-commerce
09:10 - 09:40
10 let české e-commerce

Přednášející:

Tomáš  Braverman Tomáš Braverman Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.
Heureka.cz
09:45 - 10:15
20 let zkušeností i chyb v kostce

Přednášející:

Martin Kasa Martin Kasa Martin Kasa založil v roce 1999 jeden z prvních e-shopů v České republice při studiu na VŠ - Kasa.cz. Mimo několika investic, založil v roce 2013 společnost Pilulka, která je po 5 letech od vzniku 3. největší lékárenskou sítí v ČR. Je předsedou předsednictva Asociace pro elektronickou komerci.
Pilulka Lékárny
10:20 - 10:40
Rozhovor

Přednášející:

Pavlína  Louženská Pavlína Louženská Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Dříve vedla marketing v online obchodě s módou ZOOT a výkonnostní agentuře H1.cz. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes čtyři tisíce aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International a patronkou Social Impact Awards. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.
2FRESH
Josef Matějka Josef Matějka osef Matějka, český podnikatel a internetový vizionář, stál na přelomu let 1998 a 1999 u zrodu elektronického obchodování v Čechách, když spustil první verzi svého vlastního internetového obchodu CZC.cz (tehdy ještě pod názvem Czech Computer). Po jeho prodeji se prostřednictvím firmy Nextech Ventures začal věnovat investicím do nadějných startupů.
CZC.cz
10:45 - 11:15
Coffee Break
11:15 - 11:35
Síla se neskrývá ve velikosti, ale v předvídání

Přednášející:

Simona Kijonková Simona Kijonková Simona Kijonková je známou českou podnikatelkou, kterou média titulovala na první dámu české e-commerce. Měsíčník Forbes si ji vybral na svou titulní stranu a zařadil ji mezi 75 nejvlivnějších žen České republiky. V oboru IT a e-commerce podniká od roku 2008. Jejím nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna, kterou založila v roce 2010. K letošnímu roku přepravila 8 milionů zásilek, má přes 300 zaměstnanců a za rok 2016 činil obrat 200 mil Kč. Od roku 2015 se také aktivně zabývá investicemi do start-upů, jako např. Robeeto.com a SizeID.com. Size ID je technologický projekt řešící logistiku při nakupování oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích se věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.
Zásilkovna
11:40 - 12:00
Pod pokličkou Alza.cz

Přednášející:

Tomáš Havryluk Tomáš Havryluk Vystudoval ČVUT v Praze, obor softwarové inženýrství. Už při studiu pracoval jako programátor a UX designér, později jako analytik a projektový vedoucí. Na současné pozici zastřešuje týmy věnující se vývoji vnitřních informačních systémů a eshopu Alza.cz. I když už není vývojářem, stále se aktivně podílí na návrhu vyvíjených produktů a služeb. Kromě IT oddělení má v Alza.cz na starosti i oddělení online marketingu.
Alza.cz
12:05 - 12:25
Tomáš Čupr

Přednášející:

Tomáš Čupr Tomáš Čupr Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.
Rohlik.cz
12:30 - 13:30
Oběd
13:30 - 13:50
Gamifikace a její dopad na UX

Přednášející:

David Teodorescu David Teodorescu David Teodorescu je Senior Product Designer ve společnosti Fitbit. Zde používá design, aby pomohl lidem žít zdravějším a aktivnějším životem. Dříve pracoval v oboru reklamy pro Saatchi & Saatchi a poté pro různé digitální společnosti v Bukurešti a New Yorku. David píše o designu a psychologii a o tom, jak může spojení mezi těmito dvěma odvětvími ovlivnit uživatelské zkušenosti a obchodní cíle.
Fitbit
13:55 - 14:15
5 let budování trhu odložených plateb v ČR

Přednášející:

Michal  Šmída Michal Šmída Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.
Twisto Payments
14:20 - 14:40
Mikroservisy, modulární nebo monolitická architektura

Přednášející:

Petr Svoboda Petr Svoboda Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 14 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce.
Shopsys
14:45 - 15:05
Rozhovor

Přednášející:

Pavlína  Louženská Pavlína Louženská Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Dříve vedla marketing v online obchodě s módou ZOOT a výkonnostní agentuře H1.cz. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes čtyři tisíce aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International a patronkou Social Impact Awards. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.
2FRESH
Martin Rozhoň Martin Rozhoň Martin Rozhoň, dlouholetý člen předsednictva APEK, založil na začátku své on-line kariéry nekomerční portál o zdraví Celostnimedicina.cz. Následně pro jeho financování otevřel internetový obchod Prozdravi.cz a pak následovaly další e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz či Sperky.cz. Původní společnost NATURAL MEDICAMENTS s.r.o. v roce 2008 transformoval na VIVANTIS a.s., pod jejíž hlavičkou internetové obchody fungují dosud jako součást Ecommerce Holding. A jaké je motto Martina Rozhoně? "Úspěch je dělat to, co mě nejvíce naplňuje, jak nejlépe umím..."
VIVANTIS a.s.
15:05 - 15:35
Coffee Break
15:35 - 15:55
E-shop je firma jako každá jiná (a proč chybujeme, když si myslíme, že ne)

Přednášející:

Jitka  Dvořáková Jitka Dvořáková Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. V letech 1992 – 1999 byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (PANASONIC) pro Českou republiku a Slovensko. Od srpna 2007 do března 2008 byla generální ředitelkou společnosti Philips pro segment spotřebního zboží v regionu střední a východní Evropy, poté zastávala ve společnosti Philips pozici marketingové ředitelky pro střední a východní Evropu.Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.
CZC.cz
16:00 - 16:20
5 ponaučení z cesty k miliardě

Přednášející:

David Šiška David Šiška CEO Bonami se David Šiška stal poté, co měl od podzimu 2013 na starosti logistiku, zákaznickou podporu a úspěšnou expanzi Bonami do Polska a na Slovensko. Zde Bonami odstartovalo v dubnu 2015 a hned v prvním roce se Slovensko podílelo na celkových tržbách firmy zhruba pětinou (slovenské tržby činily v neúplném prvním roce 50 mil. Kč).
Bonami.cz
16:25 - 17:05
Panelová diskuze: Tomáš Huber a Martin Wallner MIXIT
17:15 - 17:15
Předpokládaný závěr akce

Tomáš Braverman

Tomáš  Braverman

Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Pavlína Louženská

Pavlína  Louženská

Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Dříve vedla marketing v online obchodě s módou ZOOT a výkonnostní agentuře H1.cz. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes čtyři tisíce aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International a patronkou Social Impact Awards. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Martin Kasa

Martin Kasa

Martin Kasa založil v roce 1999 jeden z prvních e-shopů v České republice při studiu na VŠ - Kasa.cz. Mimo několika investic, založil v roce 2013 společnost Pilulka, která je po 5 letech od vzniku 3. největší lékárenskou sítí v ČR. Je předsedou předsednictva Asociace pro elektronickou komerci.

Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková je známou českou podnikatelkou, kterou média titulovala na první dámu české e-commerce. Měsíčník Forbes si ji vybral na svou titulní stranu a zařadil ji mezi 75 nejvlivnějších žen České republiky. V oboru IT a e-commerce podniká od roku 2008. Jejím nejúspěšnějším projektem v Čechách i v zahraničí je logistická společnost Zásilkovna, kterou založila v roce 2010. K letošnímu roku přepravila 8 milionů zásilek, má přes 300 zaměstnanců a za rok 2016 činil obrat 200 mil Kč. Od roku 2015 se také aktivně zabývá investicemi do start-upů, jako např. Robeeto.com a SizeID.com. Size ID je technologický projekt řešící logistiku při nakupování oblečení online a Robeeto je P2P komunitní platforma zprostředkující služby online. Spoluvlastní také IT firmu MYPS. Tato energická podnikatelka se ve volných chvílích se věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

Josef Matějka

Josef Matějka

osef Matějka, český podnikatel a internetový vizionář, stál na přelomu let 1998 a 1999 u zrodu elektronického obchodování v Čechách, když spustil první verzi svého vlastního internetového obchodu CZC.cz (tehdy ještě pod názvem Czech Computer). Po jeho prodeji se prostřednictvím firmy Nextech Ventures začal věnovat investicím do nadějných startupů.

Martin Rozhoň

Martin Rozhoň

Martin Rozhoň, dlouholetý člen předsednictva APEK, založil na začátku své on-line kariéry nekomerční portál o zdraví Celostnimedicina.cz. Následně pro jeho financování otevřel internetový obchod Prozdravi.cz a pak následovaly další e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz či Sperky.cz. Původní společnost NATURAL MEDICAMENTS s.r.o. v roce 2008 transformoval na VIVANTIS a.s., pod jejíž hlavičkou internetové obchody fungují dosud jako součást Ecommerce Holding. A jaké je motto Martina Rozhoně? "Úspěch je dělat to, co mě nejvíce naplňuje, jak nejlépe umím..."

Michal Šmída

Michal  Šmída

Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.

Jitka Dvořáková

Jitka  Dvořáková

Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. V letech 1992 – 1999 byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (PANASONIC) pro Českou republiku a Slovensko. Od srpna 2007 do března 2008 byla generální ředitelkou společnosti Philips pro segment spotřebního zboží v regionu střední a východní Evropy, poté zastávala ve společnosti Philips pozici marketingové ředitelky pro střední a východní Evropu.Od června 2013 dodnes je generální ředitelkou CZC.cz a v období září 2016 až duben 2018 jako člen vedení Mallgroup měla na starosti obchod a jeho integraci.

David Šiška

David Šiška

CEO Bonami se David Šiška stal poté, co měl od podzimu 2013 na starosti logistiku, zákaznickou podporu a úspěšnou expanzi Bonami do Polska a na Slovensko. Zde Bonami odstartovalo v dubnu 2015 a hned v prvním roce se Slovensko podílelo na celkových tržbách firmy zhruba pětinou (slovenské tržby činily v neúplném prvním roce 50 mil. Kč).

Josef Drobílek

Josef Drobílek

Josef Drobílek je marketingovým ředitelem největšího cashback portálu v Česku PlnáPeněženka.cz. V online prostředí se pohybuje už od roku 2004. Než svou profesní dráhu spojil s cashbackem a affiliate marketingem, měl 10 let na starosti on-line marketing v Hypoteční bance.

Jan Hubík

Jan Hubík

Jan Hubík je technologický nadšenec a hacker. Má formální vzdělání v několika oborech od fyziky až po finance. Od roku 2013 se intenzivně zajímá o kryptoměny z mnoha hledisek – od těžby, investic, využití v obchodu, až po dopad na společnost. Živí se jako konzultant kryptotechnologií a datový vědec. Jako člen spolku Paralelní Polis dohlíží na ideologické směřování Institutu kryptoanarchie, produkuje několik programů, spravuje část financí a zbytek volného času věnuje šíření kryptoanarchie.

Karel Lyčka

Karel Lyčka

8 let působil jako strategický marketér. Posledních 5 let se jako jeden z mála v Česku soustavně věnuje m-commerce a mobilním aplikacím pro e-shopy. Vede agenturu Asymbo, která má na kontě 100+ e-shopových aplikací u nás i v zahraničí.

Katka Pavlíčková

Katka Pavlíčková

Katka Pavlíčková je přední českou odbornicí na sociální síť Instagram a její použití jako účinného marketingového nástroje pro firmy a podnikatele. Katka Instagramem žije, dobíjí se z něj a svoji vášeň pro něj a několikaleté knowhow s nadšením předává ve formě firemních školení, živých i online kurzů nebo i krátkých vystoupení na konferencích. Ke svému publiku, followerům i studentům přistupuje přátelsky a mluví z principu "lidštinou". Slovníky cizích slov tedy nechte s klidem odpočívat!

David Růžička

David Růžička

David Růžička spoluzaložil agenturu GET BOOST, zabývající se Influencer a Social media marketingem, v roce 2014. V roce 2018 se stal jejím majoritním vlastníkem a výkonným ředitelem. Před založením GET BOOSTu se pohyboval v oblasti reklamy, digitálního marketingu a vyzkoušel si práci napříč spektrem specializací. Je také spoluzakladatelem Utuberingu, největšího festivalu pro generaci Z.

David Teodorescu

David Teodorescu

David Teodorescu je Senior Product Designer ve společnosti Fitbit. Zde používá design, aby pomohl lidem žít zdravějším a aktivnějším životem. Dříve pracoval v oboru reklamy pro Saatchi & Saatchi a poté pro různé digitální společnosti v Bukurešti a New Yorku. David píše o designu a psychologii a o tom, jak může spojení mezi těmito dvěma odvětvími ovlivnit uživatelské zkušenosti a obchodní cíle.

Ivan Tučník

Ivan Tučník

Ivan Tučník působí jako manažer komunikace a public affairs ve skupině Asahi Breweries Europe. Odpovídá za externí a interní komunikaci skupiny v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a na Slovensku. Komunikaci se věnuje více než 11 let. Začínal v PR agentuře Bison & Rose, zkušenosti sbíral také v agentuře AMI Communications. V komunikační skupině Kindred Group vybudoval tým zaměřený na public relations a jejich propojení se sociálními médii a dalšími kanály digitální komunikace. Působil také ve společnosti MAKRO Cash & Carry, kde zajišťoval interní a externí komunikaci pro Českou republiku a Slovensko a rozjížděl firemní kanály na sociálních sítích. V interní komunikaci vedl projekt implementace nové korporátní kultury nebo přestavbu firemní centrály. Během své praxe získal několik ocenění v soutěži Česká cena za PR. Vystudoval Mezinárodní vztahy, Evropská studia a Podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně.

Soňa Hatlapatková
Event Manager
e-mail: sona.hatlapatkova@iinfo.cz
telefon: 724 064 994

Národní dům na Vinohradech Náměstí Míru 820/9 Praha 2