E-Business FORUM 2013

23. září
09:00 - 17:00

1 800 Kč pro členy

4 950 Kč pro nečleny


Již proběhlo

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) společně s TUESDAY Business Network pořádají již 5. ročník odborné konference E-Business Forum, který proběhne v září 2013 v originálních prostorách v pražském SaSaZu. Mezi řečníky se letos mimo jiné představí Osobnost českého internetu roku 2012 Ondřej Fryc (Netretail Holding, zakladatel Mall.cz) nebo John Vanhara, zakladatel služby Shipito.

Místo konání: SaSaZu, Bubenské nábřeží 306/13, Praha 7 – Holešovice

Konference nenabídne pouze velká jména, bude praktická, konkrétní a inspirativní. Jako každoročně, i letos jde o nejdůležitější odbornou akci roku pro všechny, kdo to s elektronickým podnikáním myslí vážně. Na konferenci přivítáme řadu zahraničních hostů, představí se vám nové zajímavé e-shopy, podíváme se na případové studie úspěšných i méně úspěšných, ale hlavně se zaměříme na prodej a to jak dosáhnout ještě lepších výsledků, jaké nástroje k tomu využít a s čím raději neztrácet čas.

Další informace naleznete na stránkách našeho partnera TUESDAY Business Network.

V současné době se již mohou zájemci o účast na konferenci registrovat, pro členy APEK je připravena výrazně zvýhodněná cena 1.800,- Kč. Registrace probíhá na webových stránkách TUESDAY Business Network.

08:45 - 09:30
Registrace účastníků

Registrace účastníků

09:30 - 09:35
Zahájení konference - úvodní slovo

Zahájení konference - úvodní slovo

09:40 - 10:00
Keynote

Keynote

10:05 - 10:35
Rozhovor: "Základní kameny k vybudování úspěšného e-commerce byznysu"

Rozhovor: "Základní kameny k vybudování úspěšného e-commerce byznysu"

10:40 - 11:00
How to increase your online visibility and ...

How to increase your visibility on the online sphere while controlling your expenses? Which new channels you have not thought of yet, could you use to reach new clients and make more sales? Through concrete international and Czech business cases Francois Bieber, CEO of Kwanko Group and Julie Tebeka, responsible for the Czech market will explain to you how to best optimize your online ads. Část prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

11:00 - 11:30
Coffee Break

Coffee Break

11:30 - 11:55
How to create E-commerce ROI with email?

Join this update to get inspired and updated on the most recent evolvements of email marketing and learn how they can boost your e-commerce results. Prezentace bude v anlickém jazyce bez tlumočení.

12:00 - 12:20
Zkuste se na zákazníka mile usmát online

Ptáte se proč? Protože tento virtuální úsměv vás odliší od anonymních odosobněných eshopů vaší konkurence. Každý zákazník je jiný, každý má jiné potřeby. Stačí ale drobnosti, abychom eshop personalizovali tak, že působí stejně jako taktní a zkušený prodavač. Odhadne, co vás trápí. Odhadne jak tlustá je vaše peněženka, projeví lidskou účast s tím vedrem venku. Prostě zajistí, že se v obchodě cítíte příjemně a rádi se vracíte. Zkusíme si na praktických příkladech ukázat, jak personalizace může tohoto empatického prodavače alespoň trochu zastoupit.

12:25 - 12:45
Efektivní využití Skliku a novinky na portálu Zboží.cz

Reklama ve vyhledávačích je dnes považována za nezbytnou součást každého marketingového mixu. Ověřte si v několika krocích, zda využíváte možností Skliku naplno či zda se váš správce nedopouští některé z častých chyb. Závěrem se dozvíte, k jakým inovacím přistupuje portál Zboží.cz.

12:50 - 13:10
13:10 Jak otextovat e-shop

Registrovat, do košíku, vybrat dopravu, koupit! Snadné, že? Nákupní proces může být cesta na pár vteřin, ale také informační peklo. Jak navigovat kupujícího lépe než na rallye Dakar? Jak se v tom nezamotat a který long-tail vám zvedne konverze o desítky procent?

13:15 - 13:35
Platby kartou na internetu: trendy, výzvy a vize

Stav e-commerce v ČR se zaměřením na platební metody. Možnosti pro rychlé a bezpečné platby kartou na internetu – názorné ukázky plateb. Vize digitální peněženky.

13:35 - 14:30
Oběd

Oběd

14:30 - 14:50
Využijte mobil naplno

Zjistěte, jak stanovit hodnotu mobilu při nákupním rozhodování zákazníka v e-commerce. Podívejte se na možnosti a příklady zacílení těch nejdůležitějších zákazníků na mobilu.

14:55 - 15:10
Mobilní strategie v e-commerce

V roce 2017 bude ve vyspělých zemích vlastnit chytrý telefon 80 - 90% populace. Ještě agresivněji se prosazují tablety, které za dva roky své existence získaly stejný tržní podíl jako chytré telefony za deset let. Naše chování a návyky se díky mobilním technologiím mění - jsme prakticky nepřetržitě připojení, skrze chytrá zařízení konzumujeme obsah, s telefony se rozhodujeme i nakupujeme. Řekneme si, jak jít současným spotřebitelským trendům naproti a jak je prakticky promítnout do vašich mobilních strategií.

15:15 - 15:45
Panelová debata: Trendy v mobilní e-commerce

Panelová debata: Trendy v mobilní e-commerce

15:50 - 16:10
Coffee break

Coffee break

16:10 - 16:30
Máte jistotu, že neprodáváte alkohol dětem?

V kamenných obchodech je relativně snadné zabránit prodeji alkoholu a cigaret nezletilým. Jak ale ukázal průzkum sdružení dTest, v elektronickém světě obchodu tomu tak není. Provozujete eshop se zbožím podléhajícím při prodeji kontrole zletilosti? Chcete mít jistotu, že zboží neprodáváte nezletilým? Máme pro vás jedno řešení...

16:35 - 17:00
Co bychom měli vědět, než se rozhodneme rozšířit aktivity do USA?

Probereme základy jako založení firmy, bankovního účtu, daně a zaměstnávání. Jak v USA hledat partnery? Jak vyzkoušet odezvu trhu co nejlevněji? Otázka operování businessu z ČR versus z USA a možnosti povolení pobytu USA. Pokusíme se věnovat co nejvíce času Vašim otázkám - pokud Vás zajímá něco konkrétního, rád pomohu.

17:05 - 17:25
Závěrečná prezentace

Závěrečná prezentace

17:30 - 20:00
Závěrečná after party ve VIP Lounge

V rámci závěrečného networkingu jsme pro vás připravili degustaci vína a kvalitních rumů. Těšíme se na vás!

Jan Fencík

Jan  Fencík

Honza pracuje ve společnosti ACOMWARE jako lídr oddělení performance, kde má na starosti rozvoj oddělení a vedení týmu specialistů. Mezi jeho další úkoly patří péče o významné klienty a vztahy s klíčovými partnery jako Seznam nebo Google. Věnuje se také rozvoji služeb na zahraničních trzích (Itálie, Německo, Velká Británie, Vietnam aj.) nebo třeba vývoji a implementaci novinek ve výkonnostním marketingu.

Otto Bohuš

Otto Bohuš

Otto studoval filosofii a historii na FF MU tak dlouho, až se z toho stal copykillerem z povolání. Na svém blogu ottocopy.cz radí, jak na webu nepsát nesmysly. Jeho e-bookovou trilogii „Pište jako copywriter“ si zdarma stáhlo přes 4 000 zájemců. V říjnu 2014 vyšla tato trilogie i jako audiokniha. Ve svém volném čase je vášnivým sběratelem svých vlastních vášní – čistě z eklektických důvodů. Má jednu ženu, dvě děti a plánuje s nimi třetí výlet do Jugoslávie.+

Martin Kasa

Martin Kasa

Martin Kasa založil v roce 1999 jeden z prvních e-shopů v České republice při studiu na VŠ - Kasa.cz. Mimo několika investic, založil v roce 2013 společnost Pilulka, která je po 5 letech od vzniku 3. největší lékárenskou sítí v ČR. Je předsedou předsednictva Asociace pro elektronickou komerci.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.

Jiří Štěpán

Jiří Štěpán

Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.

Jan Vetyška

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Ze své pozice se tak stará se o rozvoj české ekomerce. Kromě servisu pro členy APEK ho zajímají i online marketingové trendy a internetový byznys jako celek. Volný čas tráví jako trenér na fotbalových hřištích.

Václav Keřka

Václav Keřka

Václav Keřka vystudoval FEL ČVUT, obor Telekomunikace, ekonomika a management. Více než 12 let působil jako produktový, projektový a programový manažer ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Od roku 2011 působí ve společnosti Global Payments Europe jako produktový manažer pro oblast e-commerce (internetová platební brána „GP webpay“ – www.gpwebpay.cz) a dobíjení předplacených karet (služba „GP mobile“).

Pavel Bašta

Pavel Bašta

Pavel pracuje v Národním týmu CSIRT.CZ (provozuje sdružení CZ.NIC) jako bezpečnostní analytik a zároveň je v CZ.NIC zodpovědný za interní bezpečnost. Díky své mnohaleté praxi má praktické zkušenosti s řešením útoků na webové stránky, včetně útoků na internetové obchody. Pavel začínal jako správce sítě v malé personální společnosti, z níž poté odešel do tehdy ještě Českého Telecomu, respektive Internet OnLine; zde patřil do týmu technické podpory. V rámci společnosti Telefónica potom působil v dohledovém centru datových okruhů, v němž se detailněji seznámil s konfiguracemi Cisco routerů. Do náplně jeho práce patřilo i řešení problémů zákazníků s e-mailovými, webhostingovými a doménovými službami, včetně problémů týkajících se bezpečnosti zákaznických služeb. Poslední roky zastával také pozici administrátora informačních systémů.

Francois Bieber

Francois Bieber

After graduating from Centrale Lyon in 1991, a well-known French Engineering School, François Bieber started his career in Strategic consulting and gained extensive experience as senior management consultant in the financial and insurance industries. His main responsability was to advise European financial establishments in their business strategies. He then held marketing and strategy positions with Crédit Immobilier de France that he joined in 1999 as Head of Marketing. He created the Kwanko Group in 2003 and successfully lauched NetAffiliation, the e-marketing brand, the following year. In his 7 years as CEO of Kwanko, François Bieber led the company through almost a decade of constant evolution and growth to an industry leading position in the e-marketing industry. From two at the very beginning, the company now counts over 130 employees, four overseas offices and claims over 40M€ turnover. François Bieber holds an associate position with B. I. Management & Consulting and the hedge fund Kalao Finance. He is also a member of the International Board Croissance Plus and an active member of the Rotary Club. How to increase your onli

Senol Efendi

Senol Efendi

Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages. He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving. Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.

Ondřej Fryc

Ondřej Fryc

Ondřej Fryc je podnikatel a investor. Jeho nejznámější firmou byl Mall.cz, který založil a 16 let řídil. Poté, co Mall.cz prodal, se stal investorem na plný úvazek skrze svůj venture kapitálový fond Reflex Capital. Má za sebou významné investorské úspěchy v podobě prodeje podílů v AAA Auto fondu Abris, epojisteni.cz společnosti Bauer Media nebo Apiary společnosti Oracle. Kromě podnikání a rodiny se věnuje zejména nezávislému cestování.

Tomáš Havryluk

Tomáš Havryluk

Vystudoval ČVUT v Praze, obor softwarové inženýrství. Už při studiu pracoval jako programátor a UX designér, později jako analytik a projektový vedoucí. Na současné pozici zastřešuje týmy věnující se vývoji vnitřních informačních systémů a eshopu Alza.cz. I když už není vývojářem, stále se aktivně podílí na návrhu vyvíjených produktů a služeb. Kromě IT oddělení má v Alza.cz na starosti i oddělení online marketingu.

Tereza Hofmanová

Tereza Hofmanová

Tereza vystudovala obory Marketingová komunikace a Public relations na Univerzitě Karlově a Mezinárodní obchod na VŠE. Během studií pracovala 3 roky pro FMCG společnost Nutricia, mimojiné jako Online a CRM manažer. Do světa internetu ji to táhlo víc a víc, takže ráda přijala pracovní nabídku z evropské centrály Google v Dublinu. V Google Tereza již 2 roky pomáhá malým a středním podnikům využít naplno potenciál internetových řešení. "Baví mně, když mohu pomoci konkrétní firmě ve spleti možných řešení najít to správné, které pasuje na její cíl a dává jí palivo k dalšímu růstu." Vedle přímé péče o klienty se Tereza věnuje vzdělávání digitálních agentur, jak jinak než prostřednictvím Hangouts on Air a YouTube.

Tomáš Holub

Tomáš Holub

Podle jeho slov: "Prostredi, ktere perfektne znam, me nudi. Zivot v cizi zemi me nuti bezet dvakrat rychleji, nez vsichni okolo. A drzi me tak ve strehu.". Tom pomaha firmam z CR a SR se prosadit v USA, s kancelari a skladem v Nevade. Zajimaji ho cizi jazyky (momentalne 中文), a nova prostredi. Do USA puvodne prijel za praci pro Johna Vanharu www.podnikanivusa.com v uspesne firme Shipito www.shipito.com

Otto Kočí

Otto Kočí

Narozen 1974 v Praze. Absolvent sociologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Od roku 1999 pracuje v internetových firmách Seznam.cz, Ataxo Poland Sp. z o.o. na obchodních a řídících pozicích. Nyní je od roku 2010 ředitelem v ePoptávka.cz. Životní optimista, pro něhož je práce koníčkem, zábavou a důležitou součástí života. Vyjma práce a času, který stráví se svojí rodinou, se věnuje stepování a společenskému tanci.

Jiří Kopsa

Jiří Kopsa

V Praze a Silicon Valley pracoval jako UX designér a programátor v Sun Microsystems. Aby mohl rozvinout svou vášen, vrátil se do Prahy, prošel nultým ročníkem StartupYardu a založil Proactify, firmu, která stvořila Tapomat.

Ondřej Krišica

Ondřej Krišica

Ondřej ve společnosti Seznam.cz pracuje na rozvoji PPC reklamního systému Sklik a má na starosti péči o největší inzerenty Skliku. Zaměřuje se na identifikaci potenciálu v PPC kampaních a pokročilé optimalizační techniky v reklamních kampaních. Už během studií marketingu a podnikových financí na VŠE se zabýval podporou startupů a podílel se na rozjezdu soutěže podnikatelských nápadů Nápad roku. V oblasti výkonnostního online marketingu má zkušenosti také z největší agentury v ČR – H1.cz, kde působil jako konzultant PPC reklamy.

Jana Moravcová

Jana Moravcová

Jana je v H1.cz vedoucí kreativní smečky copywriterů. Jejím úkolem je ohlídat, aby vaše nové texty napsali ti nejlepší. Písmenka jsou její láska už od gymnázia. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Zkušenosti nabírala hlavně jako hudební publicistka, freelance copywriterka a šéfredaktorka hudebního portálu Freemusic.cz. Pokud ji nechytnete u počítače, bude se nejspíš krájet na malé kousky, aby stihla všechny své oblíbené činnosti. Nejčastěji ale bude stát u plotny a péct muffiny nebo chleba. Případně bude editovat recepty a fotky na svůj foodblog Muffinarium.blogspot.cz. Jejím největším nepřítelem jsou výšky, pavouci a ošklivá slova, které zapisuje na Index zakázaných slov na blogu Nejhorsi-slova.blogspot.cz.

Radim Ponert

Radim Ponert

Pracoval na různých obchodních pozicích, především ve společnosti NEXTRA Czech Republic, a dále na produktových pozicích ve společnosti Telefónica Czech Republic. Během své profesní kariéry si vyzkoušel i práci v marketingových agenturách nebo programování. Mezi jeho zájmy patří především rodina a pohyb v přírodě.

Tomáš Sedláček

Tomáš Sedláček

Tomáš Sedláček, Country Manager společnosti Gemius. K jeho povinnostem patří řízení pobočky agentury v ČR a rozvoj aktivit společnosti na českém trhu. Tomáš Sedláček má téměř 15leté zkušenosti na manažerských pozicích v oblasti výzkumu trhu a prodeje služeb B2B klientům. Od roku 2006 pracoval v komunikačních agenturách Ilikethis! a následně Sherwood Media jako Sales Director. Měl zde na starosti řízení kreativního a obchodního týmu, management internetových projektů a obchodní aktivity zaměřené na akvizici nových klientů. V letech 1996 až 2005 působil v mezinárodní společnosti SOGEC, která se zabývá podporou prodeje a průzkumem trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.

Petr Skočdopole

Petr Skočdopole

Narozen 1976, od roku 2012 spoluautor byznysového serveru motejlek.com a moderátor motejlek.tv, před tím sedm let šéfredaktor týdeníku Instinkt.

Martin Sýkora

Martin Sýkora

Během své téměř 10leté profesní kariéry získal zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a projektového řízení ve výrobních i obchodních společnostech. Za svého působení ve výrobní společnosti Krkonošské vápenky Kunčice a následně nově vytvořeného holdingu BPM group byl na pozici group marketing manažera zodpovědný za řízení marketingu společností Krkonošské vápenky Kunčice, Krpa Dehtochema, Parabit Technologies a Penopol CZ. Poté rok působil jako marketingový konzultant ve společnosti Ottima, kde zaštiťoval marketingové a sales projekty v oblasti FMCG a stavebnictví. V současné době pracuje jako marketingový ředitel společnosti 4Home působící v oblasti ecommerce.

Julie Tebeka

Julie Tebeka

Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Sorbonně Univerzita. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky. Tam působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Měla na starosti hlavně časopis FČOK (print a web) a propagaci francouzských regionů u českých podnikatelů. Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu. Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation jako Business Developer pro Česku republiku. Specializovala se na výkonnostní marketing. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

Vlastimil Vávrů

Vlastimil Vávrů
SaSaZu
Bubenské nábřeží 306/13
Praha 7 – Holešovice