Trápí Vás zákazníci, kteří nákup v e-shopu nedokončí? Chcete jim nenásilně pomoci dotlačit košík do cílové rovinky a nechat je realizovat jejich nákup? Má to vůbec smysl? Jak nenechat zákazníka opustit plný košík přiblíží svými zkušenostmi zástupci z „košíkářské“ branže.
Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2
14:30 - 14:40 |
Zahájení programu
Přednášející: David Beška, |
14:40 - 15:00 |
10 tipů jak neopustit váš košík Zaměříme se na hlavní důvody, proč zákazníci mohou opuštět váš nákupní košík. Podíváme se do českých i zahraničních e-shopů pro inspiraci, detailně se podíváme např. na celý nákupní proces a jeho nejčastější úskalí, chytré mailingové nebo vtipné remarketingové kampaně. Přednášející: Jan Daněček, |
15:05 - 15:25 |
Opuštěný košík – jednoduchá kampaň s velkým efektem Povíme si, jak kampaň opuštěný košík zaintegrovat do celkové komunikace se zákazníkem, jak kampaň vyhodnocovat a jaké aspekty zvážit při jejím návrhu. Ukážeme si také konkrétní příklady kampaní a v závěru také konkrétní čísla z naší případové studie se společností Tescoma. Přednášející: Petr Cikán, |
15:30 - 15:50 |
Něco vám zůstalo v košíku... Něco vám zůstalo v košíku... Pohlídáme to! Jak na kampaně řešící opuštěný košík? Pracujte s loyalitou nakupujícího, s emocemi a správnou četností připomenutí. Když zákazníky budete nutit k dokončení nákupu... nedokončí ho. Přednášející: Tomáš Haškovec, |
15:55 - 16:20 |
Coffee Break
|
16:20 - 16:40 |
Téma brzy upřesníme
|
16:45 - 17:10 |
Panelová diskuze
|
17:10 - 17:30 |
Networking
|
Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, získaných od roku 1999. Vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně emailingu. V ACOMWARE má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.
David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 10 let. V letech 2005 - 2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval pro dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.
Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec je od roku 2015 marketingovým manažerem eshopu SpokojenyPes.cz. Kromě celkového rozvoje marketingu se zaměřuje především na user experience a rozvoj brandu. "Mým cílem je pokračovat v cestě Spokojeného psa mezi špičku na trhu a svými znalostmi a zkušenostmi k tomuto maximálně přispět. Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je."
Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.