E-Business Akademie - Opuštěný košík

24. květen
14:30 - 17:30

Cena: 553 Kč


Již proběhlo

Trápí Vás zákazníci, kteří nákup v e-shopu nedokončí? Chcete jim nenásilně pomoci dotlačit košík do cílové rovinky a nechat je realizovat jejich nákup? Má to vůbec smysl? Jak nenechat zákazníka opustit plný košík přiblíží svými zkušenostmi zástupci z „košíkářské“ branže.

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2

14:30 - 14:40
Zahájení programu

Přednášející: David Beška,

14:40 - 15:00
10 tipů jak neopustit váš košík

Zaměříme se na hlavní důvody, proč zákazníci mohou opuštět váš nákupní košík. Podíváme se do českých i zahraničních e-shopů pro inspiraci, detailně se podíváme např. na celý nákupní proces a jeho nejčastější úskalí, chytré mailingové nebo vtipné remarketingové kampaně.

Přednášející: Jan Daněček,

15:05 - 15:25
Opuštěný košík – jednoduchá kampaň s velkým efektem

Povíme si, jak kampaň opuštěný košík zaintegrovat do celkové komunikace se zákazníkem, jak kampaň vyhodnocovat a jaké aspekty zvážit při jejím návrhu. Ukážeme si také konkrétní příklady kampaní a v závěru také konkrétní čísla z naší případové studie se společností Tescoma.

Přednášející: Petr Cikán,

15:30 - 15:50
Něco vám zůstalo v košíku...

Něco vám zůstalo v košíku... Pohlídáme to! Jak na kampaně řešící opuštěný košík? Pracujte s loyalitou nakupujícího, s emocemi a správnou četností připomenutí. Když zákazníky budete nutit k dokončení nákupu... nedokončí ho.

Přednášející: Tomáš Haškovec,

15:55 - 16:20
Coffee Break

16:20 - 16:40
Téma brzy upřesníme

16:45 - 17:10
Panelová diskuze

17:10 - 17:30
Networking

Petr Cikán

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, získaných od roku 1999. Vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně emailingu. V ACOMWARE má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

David Beška

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 10 let. V letech 2005 - 2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval pro dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec

Tomáš Haškovec je od roku 2015 marketingovým manažerem eshopu SpokojenyPes.cz. Kromě celkového rozvoje marketingu se zaměřuje především na user experience a rozvoj brandu. "Mým cílem je pokračovat v cestě Spokojeného psa mezi špičku na trhu a svými znalostmi a zkušenostmi k tomuto maximálně přispět. Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je."

Jan Daněček

Jan Daněček

Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

Royal Vinohradská 48 Praha 2