E-Business Akademie - Budoucnost placení na e-shopu

25. říjen
14:00 - 17:30

Cena: 553 Kč

Registrovat

Nejčastěji se setkáváme se zmatečným výčtem platebních metod. Někdy je výpis možností tak dlouhý a nepřehledný, že z uživatelských testování plynou závěry o odchodech uživatelů z nákupního procesu. Návštěvníci si pak nejsou jisti volbou, která je pro ně vhodná. Největší část online zákazníků totiž stále nemá jasno v rozdílech mezi různými druhy bezhotovostních plateb. Stále více českých e-shopů se začíná zamýšlet nad zvyšování konverzí a optimalizací webové prezentace s ohledem na UX. Při analýze nákupního procesu jsou platební metody a jejich zobrazování jedním z hodnotících parametrů. Bohužel jsou takto uvažující e-shopisté stále v menšině.

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Také často chybí přehledné informace o poplatcích za některé druhy úhrad nebo neinformování o tom, že při osobním převzetí není možné provést platbu kartou.

O čem bychom měli hovořit? Zejména o usnadnění platby bezhotovostním způsobem. Uživatelé nemají radost, když jsou při platbě přesměrováni na jiné stránky, když není jasné, která platební řešení jsou kombinovatelná například s osobním vyzvednutím, prostě když je komunikace technicky pojatá až zmatená. Záleží i na grafické přívětivosti platební brány, která může pomoci, ale i znesnadnit klientovi dokončení jeho nákupního rozhodnutí. A samozřejmě bychom měli hovořit o budoucnosti, například o platbách přes mobily.

14:30 - 14:40
Zahájení programu

Přednášející: David Beška,

14:40 - 15:00
Jak bude vypadat konečně pohodlná platba online pro všechny?

Jaké jsou aktuálně největší bariéry českých zákazníků k platbám online, jak jsme na tom ve srovnání s okolními zeměmi a o jakých trendech se v online platbách mluví ve světě?

Přednášející: Jaroslav Kaucký,

15:05 - 15:25
Téma přednášky brzy upřesníme

Přednášející: Martin Prunner,

15:30 - 15:50
Coffee break

15:50 - 16:10
Zkrocení zlé platební metody

Jsme prý národem dobírkářů - je to dobře, nebo špatně? Máte představu, kolik Vás jako obchodníka skutečně stojí jednotlivé platební metody? Dozvíte se něco o tom, jak dostat platební metody pod kontrolu, snížit související náklady, a ještě zvýšit procento konverzí.

Přednášející: Pavel Sikora,

16:15 - 16:35
On-line platba je především o důvěře

Přednášející: Jan Bureš,

16:35 - 17:30
Networking

David Beška

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 10 let. V letech 2005 - 2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval pro dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

Jaroslav Kaucký

Jaroslav Kaucký

Jaroslav Kaucký se internetu a online marketingu věnuje bez mála 10 let a zkušenosti sbíral na straně klientů (marketingový ředitel slevového portálu Pepa.cz), v mediálních domech (marketingový konzultant MAFRA), ale i ve výkonnostních agenturách. V posledních 2 letech působil na pozici Head of E-commerce consulting v agentuře ACOMWARE, kde měl na starosti mnoho velkých tuzemských i mezinárodních klientů. Aktuálně pracuje na pozici E-commerce ředitele společnosti Premium Fashion Brands.

Jan Bureš

Jan provozuje vlastní e-shop Apotek.cz, dříve pracoval na různých pozicích ve společnosti SimonPharma, kde působil jako šéf dozorčí rady a obchodní ředitel online lékárny DocSimon.cz. Poté vedl internetovou lékárnu sleky.cz vlastněnou drogerií Teta. Mezi jeho zájmy patří rodina, automobily, svět Apple a běhání.

Martin Prunner

Martin pracuje v PayU S.A. od roku 2014. Je odpovědný za rozvoj vztahů s novými i stávajícími obchodními partnery a za řízení vybraných interních projektů pro CZ, SK a HU trhy, jako např. X-Border platební řešení, Multicurrency, Recurring. V předchozí kariéře pracoval na obchodních pozicích ve společnostech Citibank, American Express a Expensa.

Pavel Sikora

V ERA se specializuje se na bankovnictví, zahraniční obchod a projekty v oblasti e-commerce. „Prakticky denně u nás vznikají nové a nové e-shopy. Důslednou implementací nových možností mohou obchodníci ušetřit desítky procent,“ říká. Pavel má za sebou devatenáctiletou kariéru v mezinárodních finančních institucích jako je ING, Raiffeisen nebo Deutsche Bank, od roku 2012 působí jako poradce. Finance považuje za svůj koníček, oddychuje v přírodě, rád pracuje na zahradě, chová africká plemena psů.

Royal Vinohradská 48 Praha 2