E-Business Akademie 2018 I. - E-shop jako zážitek

16. květen
14:30 - 17:15

Cena: 553 Kč


Již proběhlo

Přivítejte jaro pořádnou porcí inspirace ze světa e-commerce. Na 16. května jsme si pro vás připravili další odpoledne z dílny E-Business Akademie. Společně si vyrazíme do neprobádaných vod zážitkového marketingu. Podíváme se na to, jak je pro e-shop důležitá grafika a vizuální stránka. Řekneme si, jak výběrem správných slov na e-shopu přesvědčit potenciálního klienta k nákupu.

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Dozvíme se také něco o tom, kde lze roboty a chytrými nástroji nahradit lidské zdroje, aby byl nákup pro zákazníka ještě příjemnější. A víte, co je to peak-end rule? Ukážeme si, jak tento nástroj implementovat v online prodeji. Ať je nakupování na vašem e-shopu vyšperkovaným zážitkem.

O čem bychom měli hovořit? Zejména o usnadnění platby bezhotovostním způsobem. Uživatelé nemají radost, když jsou při platbě přesměrováni na jiné stránky, když není jasné, která platební řešení jsou kombinovatelná například s osobním vyzvednutím, prostě když je komunikace technicky pojatá až zmatená. Záleží i na grafické přívětivosti platební brány, která může pomoci, ale i znesnadnit klientovi dokončení jeho nákupního rozhodnutí. A samozřejmě bychom měli hovořit o budoucnosti, například o platbách přes mobily.

14:30 - 14:40
Úvod

Přednášející: Pavlína Louženská,

14:40 - 15:00
Zákazník až na prvním místě

Na konci každého nákupu by měl být spokojený zákazník. Co ho ale dělá šťastným? Které sdělení bude ve fázi rozhodování klíčové k finální konverzi? Projdeme si human-centered metodologii, díky které najdete odpovědi na každé PROČ, které vás v souvislosti s vašimi zákazníky napadlo.

Přednášející: Olga Szélesová,

15:05 - 15:25
Jak vypadají e-shopy a (proč) je to důležité?

Co se děje, když nakupujeme na internetu? Co nám vadí, co nás těší a co může reálně ovlivnit náš nákup? Kde můžeme uživatele překvapit a jak to využít v náš prospěch? A jak navrhovat e-shopy, které se budou líbit všem.

Přednášející: Jakub Novák,

15:30 - 15:50
Jak servírovat inovace zákazníkům co nejefektivněji?

Držet zákazníka spokojeného a zároveň se odlišit od konkurence s sebou nese mimo jiné i nutnost zkoušet nové věci. Pobavíme se, kde hledat inspiraci a jak ověřovat nejrůznější nápady, co nejlevněji, co nejrychleji.

Přednášející: Dalibor Pulkert,

15:55 - 16:25
Coffee Break

16:25 - 16:45
SizeID: Jak uspokojit zákazníka a obstát v prodeji oblečení a obuvi?

Fashion e-shopy podle všeho již brzy zcela převálcují kamenné prodejny s jejich nemoderními kabinkami a dlouhými frontami. Ale jak si vybrat správnou velikost on-line? Nepadnoucí kousek je totiž důvodem nespokojených zákazníků, zbytečných nákladů, nepříjemných telefonátů a běhání na poštu. E-shopy si rvou vlasy nad množstvím reklamací, nedokončených objednávek a zákazníci nechtějí kupovat zajíce v pytli. Co kdybychom Vám ukázali příklad z praxe o zázračném tlačítku, na které nakupující jednoduše klikne a ihned ví, jakou velikost si objednat?

Přednášející: Adam Bičiště,

16:50 - 17:10
Gamifikace nakupování, aneb jak podpořit všechny fáze nákupního procesu

V dnešním hyper-konkurenčním online prostředí se hledají přidané hodnoty velmi těžko a když už na něco přijdeme, stojí to opravdu hodně peněz. Udržet zákazníka a motivovat ho k opakovaným nákupům nikdy nebylo těžší. Představím vám příklady, jak využít Rondo ke zlepšení všech fází nákupního procesu od akvizice, samotného prodeje, následné péče, i retence. Závěrem představím case study s konkrétními daty.

Přednášející: Lukáš Vršecký,

Pavlína Louženská

Pavlína  Louženská

Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Dříve vedla marketing v online obchodě s módou ZOOT a výkonnostní agentuře H1.cz. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes čtyři tisíce aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International a patronkou Social Impact Awards. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Adam Bičiště

Adam Bičiště

Již během studií na ČVUT založil společnost Wavevision, která úspěšně vyvíjí a provozuje řadu klientských internetových aplikací a systémů. Díky mnoha zkušenostem začal rozvíjet SizeID, e-commerce projekt zaměřený na módu, který přináší zákazníkům radost z nákupu a větší efektivitu do fashion odvětví.

Jakub Novák

Jakub Novák

Po letech na volné noze a několika projektech odsouzených k neúspěchu spoluzaložil agenturu StoryTLRS, kde se dodnes stará o kreativu a design. Myslí si, že design není o pixelech ale o lidech a že úkolem reklamy by mělo být vzdělat a/nebo pobavit.

Dalibor Pulkert

Dalibor Pulkert

Dalibor se pohybuje v digitálních vodách přes 12 let a jak sám rád říká, staví mosty mezi IT a byznysem. Aktuálně je součástí inovačního labu Outboxers, který staví nové digitální produkty a ověřuje jejich smysluplnost na trhu. Nabíjí ho podnikatelská scéna a lidé, kteří se v ní pohybují. Bedlivě sleduje startupovou scénu u nás i v zahraničí.

Olga Szélesová

Olga Szélesová

Olga má v agentuře 2FRESH na starosti divizi digitální komunikace - od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.

Lukáš Vršecký

Lukáš Vršecký

Své profesní dovednosti budoval ve společnostech TNT Česká republika a UPC Česká republika. Působil na pozici B2B managera ve společnosti Alza.cz. Nyní jako spoluzakladatel a jednatel projektu Rondo.cz přináší radost z nakupování zákazníkům partnerů Ronda.

Royal Vinohradská 48 Praha 2