E-Business Akademie 2016 III. - Jak připravit e-shop na úspěšný rok

28. listopad
14:00 - 17:30

Cena: 553 Kč


Již proběhlo

Na další E-Business Akademii si uděláme takový exkurz do několika oblastí digitálního marketingu. Vybrali jsme oblasti, které v propagaci každého dobrého e-shopu hrají důležitou roli. Je nám ale jasné, že sledování všech trendů je nad rámec možnosti majitelů a ostatních manažerů mimo specialisty. Jaké jsou aktuální vychytávky v PPC, UX, SEO a inzerci na zbožových vyhledávačích, které byste měli znát? Pozvali jsme proto odborníky, kteří pro vás vyberou to nejdůležitější.

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2

14:30 - 14:40
Úvodní povídání

Přednášející: David Beška,

14:40 - 15:00
UX/CRO inovace a novinky v e-commerce

Obory UX a CRO prochází v posledních letech neustálým vývojem a zůstat v obraze není vůbec jednoduché. Připravil jsem si pro vás přednášku, kde se na největší inovace a novinky v e-commerce podíváme prakticky, tedy přímo na reálných e-shopech, nikoli pouze obecně nebo teoreticky.

Přednášející: Jan Kvasnička,

15:05 - 15:25
Konkurenční výhody konkurence

Připravte se na další sezónu a změňte svou pozici na trhu i obchodní výsledky přehodnocením svých konkurenčních výhod oproti konkurenci. Zdůrazněte své silné stránky a pracujte s těmi slabými, je to nedílná součást marketingové komunikace. Změňte nevýhody ve výhody.

Přednášející: Jirka Chomát,

15:30 - 16:00
Coffee Break

16:00 - 16:20
Připravte PPC kampaně na rok 2017

Zastavte se, podívejte se na své letošní kampaně v AdWords a Skliku s odstupem, odhalte rezervy a využijte je naplno v příštím roce. Neopakujte znovu chyby. Ukážu vám několik příležitostí, které jsou v kampaních inzerentů nejčastěji podceněné. Řeknu vám, kde hledat rezervy, co od kampaní chtít a jak jejich úspěšnost sledovat.

Přednášející: Petra Větrovská,

16:25 - 16:45
Ziskové produktové kampaně e-shopů v roce 2017

Heureka.cz, Zboží.cz, Glami i další vyhledávače zboží přinášejí e-shopům desítky procent tržeb. A to při rozumných nákladech. Představím vám 3 principy řízení kampaní ve vyhledávačích zboží, které vám pomohou navýšit zisk e-shopu. I když vás mohou kapku překvapit.

Přednášející: Michal Janík,

16:50 - 17:30
Networking

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Petra Větrovská

Petra Větrovská

Petra Větrovská se PPC reklamou zabývá již 10 let, většinu času na straně agentur. Nyní je třetím rokem na volné noze, spravuje a konzultuje kampaně klientů a působí jako Google Certified Trainer. Píše průvodce PPC reklamou Zaklik.cz a vlastní blog Větrovka.cz.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.

Jirka Chomát

Jirka Chomát

Jirka Chomát je podnikatel změn a konzultant — dvacet let se pohybuje v e commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád. Imrvére.

David Beška

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 10 let. V letech 2005 - 2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval pro dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

Michal Janík

Michal Janík

Michal Janík působí jako CEO týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží i jiných reklamních systémech. Zkušenosti čerpal osm let jako marketér a následně i jako školitel. Dnes aktivně školí především specialisty marketingových agentur.

Royal Vinohradská 48 Praha 2