Digitální PR v digitálním věku aneb jak na novináře

31. říjen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Proč je tisková zpráva hromadné sdělení a většinou vám nijak výrazně nepomůže. Co dělat aby vás novináři vnímali a hlavně posunovali ke čtenářům. Jakou roli v Public Relations hrají socíální média a proč se tomu vlastně říká Public Relations. Kdy je možné zvládat PR sami, kdy je vhodné hledat pomoc u profesionálů. A samozřejmě, nějaké ty praktické příklady. To vše se dozvíte na dalším semináři s Danielem Dočekalem!

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Daniel Dočekal

Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, jeden z vlastníků agentury M.I.A. (později koupené Českým Telecomem). V Českém Telecomu Daniel Dočekal zůstal a vytvořil portál Quick.cz. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz a jako konzultant několik let pracoval například pro Proximity Prague, Microsoft ČR či pro Ringier ČR, kde se pokoušel o rozjezd Gutenberg.cz, e-knižního obchodu a portálu. V roce 2010 působil jako šéf pro strategie a obsah v Tiscali Media, a.s., provozovateli portálu Tiscali.cz a řady dalších webů.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10